کد خبر: 03060043421
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

اقدامات موثر سندیکای بیمه‌گران ایران برای اجرای مصوبات کارگروه‌ها

دبیر کارگروه بیمه‌های مهندسی و انرژی سندیکای بیمه‌گران ایران، معتقد است که دوره اخیر سندیکای بیمه‌گران یکی از بهترین دوران‌های این سندیکا است چراکه ارتباط با نهادهای ناظر و سازمان‌های دولتی بسیار قوی‌تر شده و مصوبات کارگروه‌ها جدی‌تر پیگیری می‌شود.

محمد باباکردی، درگفت‌وگو با چابک‌آنلاین، گفت: در گذشته، بسیاری از جلسات سندیکای بیمه‌گران بصورت منظم و با حضور حداکثری اعضا برگزار نمی‌شد، زیرا معتقد بودند که از مصوبات کارگروه‌ها نتیجه‌ای نمی‌گیرند ولی با تغییراتی که در دوسال اخیر در سندیکای بیمه‌گران بوجود آمد جلسات کارگروه‌ها بسیار منظم و منسجم شده، به طوری‌که هر جلسه باید مصوباتی داشته باشد و دبیران کارگروه‌ها هم صورت جلسات را دقیق‌تر تحویل می‌دهند.

باباکردی درخصوص فعالیت‌های انجام‌شده در کارگروه بیمه‌های مهندسی و انرژی سندیکای بیمه‌گران فعالیت بر روی وردینگ بیمه‌نامه‌های مهندسی و انرژی را یادآور شد و افزود: در کارگروه بر روی شرایط پوشش بیمه‌های مهندسی کارهایی انجام گرفت و در مورد مناقصات بزرگ، اعضای کارگروه همگرا شده‌اند تا درخواست‌های غیر فنی بیمه‌گزاران مورد قبول واقع نشود.

دبیر کارگروه بیمه‌های مهندسی و انرژی سندیکای بیمه‌گران ایران، ادامه داد: از سوی دیگر در کارگروه مهندسی و انرژی سندیکای بیمه‌گران ارتباط با نهادهایی مانند سازمان نظام مهندسی و شهرداری‌ها قوی‌تر شد و با رسیدن به نظم و نظام کارهای مشترکی انجام گرفت.

باباکردی، از جمله تغییرات ملموس در عملکرد دو سال اخیر سندیکای بیمه‌گران را جدی‌تر شدن فعالیت‌ها و پیگیرانه عمل‌‌کردن دانست و توضیح داد: درگذشته یکی از مشکلات مهم سندیکای بیمه‌گران نبود ضمانت اجرایی برای برخی مصوبات کارگروه‌ها بود.

او با بیان اینکه در دوره اخیر ارتباط سندیکای بیمه‌گران با بیمه مرکزی بسیار قوی‌تر شده و تمام نامه‌های ارسال شده سریع پیگیری می‌شود، گفت: ارتباط با نهادهای ناظر و سازمان‌های دولتی خیلی قوی‌تر شده و هرزمان که نیاز به برگزاری جلسه‌ای بود امکان آن فراهم بود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا