کد خبر: 281102152095
اخبار شرکت هااقتصاد

امضای تفاهمنامه ۴۵۰ هزار میلیارد ریالی بین بانک ملت و هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس

بانک ملت و هلدینگ خلیج فارس در نخستین همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران پتروکم تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش عصر اقتصاد به نقل از روابط عمومی بانک ملت، در جریان برگزاری نخستین نمایشگاه ایران پتروکم تفاهم نامه ۲۰۰ هزار میلیارد ریالی تسهیلات و ۲۵۰ هزار میلیاردی تعهدات بین بانک ملت و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس با حضور مسعود نصر اصفهانی، رئیس هیئت‌مدیره بانک ملت و عبدالعلی علی عسکری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، برای تأمین مالی طرح‌های پتروشیمی امضا شد.

نصر اصفهانی در این مراسم با تأکید بر لزوم تقویت همکاری‌ها میان دو مجموعه اظهار داشت: امضای تفاهم‌نامه با شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس را به فال نیک می‌گیریم و به آینده درخشان همکاری این دو مجموعه امیدواریم.

علی عسکری نیز در آیین امضای این تفاهم‌نامه با گرامیداشت یاد و خدمات مرحوم رضا دولت‌آبادی، مدیرعامل فقید بانک ملت اظهار امیدواری کرد که همکاری‌های این دو مجموعه به نحو شایسته ادامه پیدا کند.

شایان ذکر است نخستین همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پتروکم با شعار حمایت از تولید دانش‌بنیان در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش به همت شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس از ۲۴ تا ۲۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در مرکز بین‌المللی همایش‌ها و نمایشگاه‌های جزیره کیش برگزار شد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا