امضای تفاهم‌نامه‌ میان «تعاونی خاص ایران‌خودرو» و بانک دی

  کد خبر: 14060044994

همزمان با روز تعاون، با امضای تفاهم‌نامه‌ای میان «تعاونی خاص ایران خودرو» و بانک دی، ۶۰هزار عضو این تعاونی به جمع مشتریان بانک دی اضافه شدند.

به گزارش روابط‌عمومی بانک دی، مهدی پورمهر، سرپرست بازاریابی و توسعه محصول بانک دی با اعلام این مطلب گفت: در راستای اجرای شعار حمایت از تولید داخلی و مانع‌زدایی، تفاهم‌نامه‌ای با تعاونی خاص ایران خودرو برای ارائه خدمات به اعضای این تعاونی به امضا رسید.

او افزود: در مرحله اول ضمن صدور کارتی با نشان مشترک بانک دی و تعاونی خاص، از این پس کلیه اعضای تعاونی خاص ایران‌خودرو می‌توانند از کلیه خدمات بانک دی استفاده کنند. ضمن اینکه مقرر شد سود مجمع و فروش اوراق سهام اعضای تعاونی از طریق این کارت به حساب آنان واریز شود.

سرپرست بازاریابی و توسعه محصول بانک دی با بیان اینکه بر این اساس تعاونی خاص ایران‌خودرو در نخستین گام آورده‌ای معادل ۵۵میلیارد ریال را به حساب بانک دی واریز کرده است گفت: اعضای این تعاونی از این پس می‌توانند در سراسر کشور با استفاده از بسترهای الکترونیک و شعب بانک دی در سراسر کشور از کلیه خدمات بانکی بهره‌برداری کنند.

به گفته پورمهر همچنین ۱۵دستگاه پوز و یک دستگاه کش‌لس بانک دی در نمایندگی‌های این تعاونی نصب و راه‌اندازی شده است که در آینده بر اساس تقاضای اعضا می‌تواند گسترش بیشتری داشته باشد.

خروج از نسخه موبایل