کد خبر: 14040036116
اخبار شرکت هابانک و بیمه

امضای تفاهم‌نامه بانک صادرات و مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضائیه

مدیرعامل بانک صادرات به منظور توسعه تعاملات و ارائه انوع خدمات مالی و بانکی، استفاده از ظرفیت‌های علمی، آموزشی، خدمات حقوقی، ارتقای فرهنگ صلح و سازش، کمک به کاهش ورودی پرونده‌های قضایی و پیشگیری از آثار منفی قرارداد‌های ناقص اعتباری و تسهیل ارائه خدمات طی نشستی با رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، بر اساس این تفاهم‌نامه بانک صادرات ضمن رعایت سیاست‌های اعتباری و بررسی‌های متداول کارشناسی و اعتبارسنجی به پرداخت تسهیلات خرید دفتر کار به مبلغ ٣٠میلیارد ریال در تهران و کلانشهرها، ٢٠میلیارد ریال در مراکز استان‌ها و ١۵میلیارد ریال در سایر شهرستان‌ها به وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده این مرکز اقدام خواهد کرد.

همچنین پرداخت تسهیلات به منظور خرید تجهیزات و مواد مصرفی وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران در قالب عقد مرابحه خرد و اعطای کارت اعتباری مرابحه به کارمندان اداری مرکز و دفاتر استانی با بازپرداخت ٣۶ماهه و بر اساس نرخ مصوب شورای پول و اعتبار در دستور کار بانک قرار خواهد گرفت.

ارائه انواع خدمات بانکداری الکترونیک، نصب و راه‌اندازی دستگاه‌های پایانه فروش و طراحی و پیاده‌سازی سامانه مدیریت حساب‌های متمرکز نیز از دیگر خدمات بانک به این مرکز خواهد بود.

همچنین بر اساس این تفاهم‌نامه بانک می‌تواند برای کارشناسی املاک، اجاره، خرید و فروش و تهاتر آنها، مشارکت در ساخت و داوری‌های تخصصی از خدمات کارشناسان رسمی این مرکز در ٣١استان کشور با دارابودن بیش از هزار صلاحیت کارشناسی در حدود ٨٠رشته تخصصی بهره‌مند شود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا