کد خبر: 2807994846
بانک و بیمهروزنامه

امضای تفاهم‌نامه بین پست‌ بانک و کمیته امداد

در راستای کمک به توانمندسازی محرومان با محوریت اشتغال و توسعه طرح‌های تولیدی و خانگی توسط مددجویان کمیته امداد امام‌خمینی(ره)، تفاهم‌نامه همکاری برای پرداخت وام قرض‌الحسنه تا سقف ۵۰۰میلیون ریال، به امضای بهزاد شیری مدیرعامل پست‌بانک‌ایران و سیدمرتضی بختیاری رئیس این کمیته رسید.

به گزارش روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران، براساس این تفاهم‌نامه و با استناد بند «ب» تبصره ۱۶قانون بودجه سال ۱۳۹۹کل کشور جمعاً اعتباری معادل ۲هزار میلیارد ریال برای آن دسته از مددجویانی که به دنبال ایجاد طرح‌های توسعه‌ای و خوداشتغالی در مناطق محروم و کم‌برخوردار روستایی هستند حداکثر تا سقف ۵۰۰میلیون ریال وام قرض‌الحسنه با تنفس یکساله و بازپرداخت حداکثر ۷ساله پرداخت می‌شود.

شیری در مراسم امضای این تفاهم‌نامه با اشاره به عاملیت پست‌بانک ایران برای پرداخت وام به مددجویان کمیته امداد گفت: این بانک گسترده‌ترین بانک کشور است و دارای بیش از ۶۵۰۰هزار شعبه و باجه بانکی روستایی است و جامعه هدف آن روستایی است که مددجویان می‌توانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.

وی افزود: پست بانک ایران شکاف بین شهر و روستا در زمینه ارائه خدمات بانکی را کاهش داده و ضمن کاهش هزینه‌های تردد روستاییان صرفه‌های زیادی در اقتصاد ملی ایجاد کرده است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا