کد خبر: 21010021678
بانک و بیمهروزنامه

امضای تفاهم‌نامه سه‌جانبه در بانک توسعه تعاون

تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه بانک توسعه تعاون، شرکت کارگزاری بیمه پوشش و شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون برای استفاده بهینه از ظرفیت این شرکت‌ها به امضا رسید.

به گزارش روابط‌عمومی بانک توسعه تعاون، طی نشستی به میزبانی شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون، تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه‌ای میان این شرکت، بانک توسعه تعاون و شرکت کارگزاری بیمه پوشش (نهاد تخصصی بیمه‌گزاری بانک توسعه تعاون) در جهت ایجاد هم‌افزایی هر چه بیشتر میان ارکان این بانک در موضوع ارزیابی اموال منقول و غیر منقول و بیمه مرهونات امضاء شد.

در این جلسه بر اهمیت موضوع ارزیابی اموال منقول و غیر منقول و امور بیمه ای مربوط به آن تأکید شد و امضاء این تفاهم‌نامه گامی مهم در برای تکامل زنجیره ارزش میان ارکان بانک توسعه تعاون و شرکت‌های تابعه و بهبود شاخص‌های کیفی خدمات و سودآوری هر چه بیشتر ارکان این بانک قلمداد گردید.

براساس این تفاهم شرکت‌های خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون و کارگزاری بیمه پوشش، با درخواست ارزیابی و بیمه اموال معرفی شده از سوی مشتریان بانک؛ بصورت متمرکز اقدام به ارزیابی اموال از طریق کارشناسان رسمی دادگستری و ارزیابان خبره و نهایتاً بیمه اموال ترهینی خواهند کرد. این اقدام باعث استفاده حداکثری از ظرفیت‌های شرکت‌های تابعه بانک شده و با هدف کاهش ریسک‌های مترتب بر فرآیند ارزیابی به لحاظ صحت و دقت ارزش‌گذاری و فرآیند بیمه مرهونات با بهترین نرخ و پوشش (متناسب با وثایق و تسهیلات پرداختی بانک) و به‌منظور تسهیل در فرآیند‌های مذکور طراحی شده است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا