کد خبر: 13040035908
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

امضای تفاهم‌نامه همکاری بانک پارسیان و دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد

تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک فی مابین بانک پارسیان و دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی به امضا رسید.

به گزارش روابط‌عمومی بانک پارسیان، در جلسه‌ای به میزبانی کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی و با حضور اعضای کانون، تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک بانک پارسیان و دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی به امضای کورش پرویزیان و حمیدرضا مومنی رسید.

موضوع این تفاهم‌نامه برقراری و توسعه تعاملات بانک و دبیرخانه در زمینه ارائه خدمات مرتبط به سازمان‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در چارچوب قوانین، مقررات، ضوابط و بخشنامه‌های جاری بانک پارسیان و همچنین ضوابط ابلاغی از سوی بانک مرکزی و قوانین مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی و هدف از امضای این تفاهم‌نامه، ارتقای سطح همکاری‌های متقابل، مراودات بانکی و ارائه خدمات ویژه بانکی به دبیرخانه شورای‌عالی و سازمان‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی عنوان شده است.

بر اساس این تفاهم‌نامه دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی بستر مناسب، شرایط و ایجاد راهکارهای عملیاتی لازم برای تسهیل همکاری‌ها با بانک را فراهم و بانک پارسیان نیز زیرساخت‌های ارتباطی و اطلاعاتی، شرایط بانکداری و مالی لازم برای تسهیل حوزه‌های تولید و صادرات را فراهم خواهد کرد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا