کد خبر: 19040036957
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

امکان درخواست وام با همراه‌ بانک مهر

مشتریان بانک مهر که شرایط لازم برای دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه از جمله معدل حساب لازم را دارند، می‌توانند درخواست خود را با همراه‌بانک ثبت کرده و دیگر نیازی به مراجعه به شعبه نیست.

به گزارش روابط‌عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر، در آخرین نسخه نرم‌‌افزار همراه‌بانک مهر سرویس‌های جدیدی همچون تسهیلات آنلاین با ضامن و تسهیلات کالاکارت سازمانی ارائه شده است.

بخش تسهیلات در نسخه جدید نرم‌افزار همراه‌بانک مهر کامل‌تر شده و اکنون در قسمت درخواست تسهیلات آنلاین، سه مورد تسهیلات بدون ضامن، تسهیلات دارای ضامن و تسهیلات کالاکارت به چشم می‌خورد. قابلیت درخواست تسهیلات بدون ضامن پیش از این نیز روی نرم‌افزار همراه‌بانک وجود داشت. تفاوت اصلی این نوع تسهیلات با تسهیلاتی که نیاز به ارائه ضامن دارد، در امتیاز اعتباری مشتری است. به‌گونه‌ای که تسهیلات بدون ضامن تنها به مشتریانی قابل ارائه است که در فرآیند اعتبارسنجی، خوش‌حساب و کم‌ریسک ارزیابی شوند. در حال حاضر امکان درخواست هر دو نوع تسهیلات با ضامن و بدون ضامن، با استفاده از همراه‌بانک مهر وجود دارد.

کالاکارت نیز یک کارت اعتباری خرید کالاست که تمایز آن با طرح‌های مشابه سایر بانک‌ها در کارمزد اندک (۲تا ۴درصد) و پذیرندگان گسترده‌ای است که آن را پشتیبانی می‌کنند. در آخرین نسخه ارائه‌شده همراه‌بانک مهر، قابلیت درخواست کالاکارت برای کارکنان سازمان‌ها نیز فراهم شده است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا