کد خبر: 18070049112
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

انتشار نسخه بهینه‌سازی شده همراه‌بانک صادرات

نسخه جدید همراه‌بانک صادرات با به‌روزرسانی و ایجاد هشت تغییر جدید به منظور ارتقای امنیت حساب کاربران و دسترسی به قابلیت‌های متنوع‌‌تر منتشر شد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات، نسخه جدید ٢.١همراه‌بانک صادرات با قابلیت دو مرحله‌ای شدن ورود به نرم‌افزار و حذف رمز حساب به منظور ارتقای امنیت حساب کاربران و بهره‌مندی از خدمات متنوع جدید در این نرم‌افزار به نشانی: www.bsi.ir در دسترس مشتریان بانک صادرات قرار گرفت. ضمن اینکه امکان سرویس‌دهی به نسخه‌ قبلی همچنان میسر است.

در نسخه جدید این نرم‌افزار برای ورود (login) به گوشی‌های تلفن‌همراه اندروید و ios به رمز پیامکی نیز نیاز است.

رمز پیامک شده در سرویس ورود، در صورت ارائه دسترسی به پیامک‌ها از طریق تنظیمات گوشی در نسخه اندروید، به صورت خودکار بازنشانی می‌شود.

در این نسخه رمز حساب در خدمات انتقال وجه حذف شده و رمز یکبار مصرف (پیامکی، USSD و سخت‌افزاری) جایگزین آن شده است.

همچنین در خدمت اتصال حساب به کارت نیز رمز حساب حذف شده و رمز یکبار مصرف جایگزین شده است.

بهنیه‌سازی سرویس‌های پیچک برای استفاده از خدمات استعلام و ثبت صدور چک‌های صیادی از دیگر قابلیت‌های اضافه شده به این نسخه است.

افزوده شدن امکان ثبت صدور چک در وجه اتباع خارجی و اشخاص حقوقی با ورود کد فراگیر، شناسه ملی در بخش گیرنده چک در نسخه اندرویدی وios  ، قابلیت استعلام نام گیرندگان از سامانه نهاب در سرویس‌های پیچک، افزوده شدن سرویس استعلام وضعیت انتقال چک از سوی ذی‌نفعان مشترک، افزوده شدن فیلد «بابت» در سرویس‌های پیچک، بهینه‌سازی استفاده از بارکد در سرویس‌های پیچک و قابلیت نمایش فهرست دلایل تاییدنشدن چک از تغییرات بهینه نسخه جدید در این حوزه خدمات چک‌های صیادی است.

افزوده‌شدن سرویس پرداخت قبوض دسته‌ای، قابلیت به‌روزرسانی مانده حساب‌ها در صفحه اول برنامه، امکان انجام انتقال وجه دسته‌ای به حساب خود و بهینه‌سازی سرویس دستور پرداخت از دیگر تغییرات مهم نسخه جدید همراه‌بانک صادرات است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا