کد خبر: 2105991175
اخبار شرکت هااقتصادتولید و بازرگانیصنعت و معدن

انعقاد تفاهم نامه همکاری همه جانبه میان سازمان مدیریت صنعتی و سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران

به گزارش روابط عمومي سازمان مدیریت صنعتی، تفاهم نامه همکاری همه جانبه میان سازمان مدیریت صنعتی و سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، همزمان با روز حمایت از صنایع کوچک در محل وزارت صنعت، معدن و تجارت منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی، تفاهم نامه همکاری همه جانبه میان سازمان مدیریت صنعتی و سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، همزمان با روز حمایت از صنایع کوچک در محل وزارت صنعت، معدن و تجارت منعقد شد.
در این مراسم که در محل وزارت صنعت، معدن و تجارت با حضور محسن صالحی‌نیا، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برگزار شد، ابوالفضل کیانی بختیاری “مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی” و اصغر مصاحب معاون “صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران” تفاهم نامه همکاری را امضا کردند.
موضوع این تفاهم نامه همکاری، در خصوص همکاری در زمینه¬های آموزشی، پژوهشی و مشاوره¬ای است.
همکاری در برگزاری دوره های Post-DBA برای مدیران و کارشناسان SME ها با همکاری دانشگاه های آلمانی، طراحی و اجرای کانون های ارزیابی، طراحی و برگزاری دوره های آموزشی و تورهای صنعتی با توجه به نیازهای صنایع مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی و با مشارکت شرکت شهرک های صنعتی استان ها از موضوعات همکاری این تفاهم نامه است.
از دیگر موضوعات این تفاهم نامه می توان به همکاری در زمینه برگزاری رویدادهای استارتاپی، زمینه سازی و کمک به تجاری سازی ایده های برتر رویدادها، همکاری در زمینه تعریف موضوعات مورد نیاز SME ها در قالب طرح حمایت از پایان نامه های تحصیلات تکمیلی و ترویج آن در مراکز دانشگاهی و پژوهشی، اشاره کرد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا