کد خبر: 230601101225
اخبار شرکت ها

اهتمام وزارت نفت برای احیای طرح نظام/ امریه

طرح نظام/ امریه در صنعت نفت سابقه‌ای طولانی دارد. با توجه به ماهیت عملیاتی و جذابیت‌های کار در این صنعت، عده بسیاری در سال‌های گذشته متقاضی حضور در صنعت نفت از مسیر طرح نظام بوده‌اند.

مدیرکل آموزش، برنامه‌ریزی نیروی انسانی و تحول اداری وزارت نفت:

تأمین نیروی انسانی در مناطق عملیاتی و دورافتاده و استفاده از دانش و تخصص این نیروها به‌منظور تلفیق دانش تئوریک با تجربه و انتقال دانش به‌روز به صنعت نفت از اهداف مهم جذب نیروهای امریه در صنعت نفت است.

متقاضیان می‌توانند از اول تا دهم ماه‌های زوج سال، به سامانه مربوطه به آدرس http://eservice.mop.ir/mios مراجعه و در صورت واجد شرایط ‌بودن، نسبت به ثبت‌نام در سامانه مذکور اقدام کنند.

متقاضیان مورد پذیرش، بر اساس اعلام نیاز قبلی شرکت‌های اصلی/ ستاد انتخاب و به‌منظور بررسی اصل مدارک، کاریابی، انجام مصاحبه تخصصی و گزینش به شرکت‌های مربوطه معرفی می‌شوند تا پس از تأیید مراحل از سوی شرکت‌های مذکور، نسبت به درخواست صدور امریه برای آنها با دفتر سیاست‌گذاری و نظارت راهبردی حفاظت اطلاعات نیروهای مسلح اقدام‌های مربوط صورت گیرد.

فارغ‌التحصیلان تمامی دانشگاه‌های کشور در صورتی که تحصیلات خود را در رشته‌های مورد نیاز صنعت گذرانده باشند با حداقل معدل ۱۵ (برای فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های برتر) و ۱۶ (برای سایر دانشگاه‌ها) می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در سامانه امریه صنعت نفت اقدام کنند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا