کد خبر: 25020026643
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

اهدای تبلت به دانش‌آموزان کم‌برخوردار از سوی بیمه معلم

در پی تصمیم مدیرعامل و هیات مدیره بیمه معلم جهت اهدای تبلت به دانش‌آموزان کم‌برخوردار و در تداوم رونمایی از اهدای چک با حضور چهره‌های ورزشی و هنری، مراسم توزیع تبلت‌ها با حضور مقامات آموزش و پرورش و چهره‌های ورزشی برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه معلم، در این مراسم محمد ابراهیم تحسیری، مدیرعامل بیمه معلم طی سخنانی با اشاره به جلسه پیشین رونمایی از اهدا چک تبلت که با حضور علی کریمی (ستاره فوتبال ) و پرویز پرستویی (هنرمند مردمی) صورت گرفت، اظهار کرد: امیدواریم این اقدام به‌صورت مطلوب انجام شود و در همین زمینه از وزارت آموزش و پرورش به دلیل هماهنگی و شناسایی دانش‌آموزان کم‌برخوردار تشکر می‌کنیم.

مدیرعامل بیمه معلم به دیگر اقدامات این شرکت بیمه در خصوص « طرح تحصیل بدون آسیب» اشاره کرد و گفت: با تجهیز مدارس ایران کنار دانش‌آموزانیم و از طرفی با تجهیز زمین بازی مدارس کشور به چمن مصنوعی، توانستیم محیط خوبی برای ورزش بدون آسیب دانش‌آموزان ایجاد کنیم تا از حوادث غیر قابل پیش‌بینی، پیشگیری شود.

بر اساس این گزارش، بیمه معلم در ادامه اقدامات خود جهت تجهیز مدارس و کمک به دانش‌آموزان« طرح هر دانش‌آموز یک تبلت، هر تبلت یک کلاس و یک مدرسه» را در دستورکار قرار داده است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا