کد خبر: 250902146319
اخبار شرکت هابانک و بیمه

اهدای ۱۰۰ دستگاه تجهیزات گرمایشی به مددجویان بهزیستی از سوی بانک ملت

بانک ملت در آستانه فرا رسیدن فصل سرما ۱۰۰ دستگاه تجهیزات گرمایشی به مددجویان و نیازمندان تحت پوشش اداره کل بهزیستی استان تهران اهدا کرد.

به گزارش عصر اقتصاد به نقل از روابط عمومی بانک ملت، مسعود نصر اصفهانی رئیس هیات مدیره بانک ملت، در این مراسم که با حضور حمید یادروج مدیرکل دفترمدیریت و روابط عمومی بانک ملت و محمد نصیری مدیرکل بهزیستی استان تهران برگزار شد، کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه همچنین عمل به تعهدات مسئولیت های اجتماعی در قبال این قشر از جامعه را موجب برکت در زندگی و توفیق در امور سازمان ها توصیف کرد.

حمید یادروج مدیرکل دفتر مدیریت و روابط عمومی نیز، با تبریک روز جهانی معلولان و ارائه گزارشی از پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن و قرض الحسنه به مددجویان معرفی شده از سوی سازمان بهزیستی، گفت: بانک ملت همواره در حوزه مسئولیتهای اجتماعی پیش گام بوده است.

محمدنصیری مدیرکل بهزیستی استان تهران هم با قدردانی از همکاری های مستمر بانک ملت، از حسن دیدگاه مدیرعامل و هیات مدیره این بانک در زمینه اقدامات نیکوکارانه و حمایت از نیازمندان جامعه و همچنین کمک به بازسازی شیرخوارگاه های تحت پوشش سازمان بهزیستی تشکرکرد.

در انتهای مراسم محمد نصیری مدیر کل بهزیستی استان تهران با اهدای لوح تقدیر خطاب به رضا دولت آبادی مدیر عامل بانک ملت از توجه این بانک به مدد جویان سازمان بهزیستی قدردانی کرد.

این گزارش می افزاید یکصد دستگاه بخاری گازسوز اهدایی بانک ملت از مبدأ ساختمان مرکزی این بانک در قالب سه کامیونت تحویل و به مقصد اعزام شد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا