کد خبر: 160801107473
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

اهدا جوایز جشنواره نیک آفرین

برندگان قرعه کشی جوایز یک میلیارد ریالی جشنواره قرض‌الحسنه نیک آفرین بانک کارآفرین طی مراسمی جوایز خود را دریافت کردند.

به گزارش روابط عمومی بانک کارآفرین، مراسم اهدای جوایز نخستین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه این بانک امروز چهاردهم آبان ماه با حضور دگتر احمد بهاروندی مدیرعامل، دکتر فرشاد محمدپور عضو هیات مدیره و سهراب صادقی معاون مدیرعامل در امور بانکی و با حضور برندگان برگزیده دومین دوره جشنواره قرض الحسنه نیک آفرین برگزار و برندگان هدایای خود را دریافت کردند.

در این مراسم احمد بهاروندی مدیرعامل بانک کارآفرین، با اشاره به تکرار موضوع قرض الحسنه در قرآن و احادیث ائمه گفت: انگیزه سپرده گذاری قرض الحسنه غیر از مسایل مادی است که عمده ترین دلیل آن به فرهنگ ایرانی باز می گردد، زیست بوم و ادبیات رفتاری ما ایرانیان به گونه ای است که در امر خیر همیشه پیش قدم بوده ایم.

وی گفت: در بانک کارآفرین در دو سال گذشته و با آغاز افتتاح حسابهای قرض الحسنه نیک آفرین متعهد شدیم که همه منابع قرض الحسنه صرف مصارف قرض الحسنه شود.

مدیرعامل بانک کارآفرین، با اشاره به روال نرخ سود سپرده ها در دنیا تصریح کرد: در کشورهای توسعه یافته که از رشد اقتصادی بهتری برخوردار هستند نرخ سود سپرده ها بین ۱.۵- ۲ درصد تعیین می شود. حتی در برخی مواقع این نرخ ها به سمت صفر شدن پیش می رود که بانک مرکزی آنها با بازی با این نرخ تلاش می کنند، سپرده گذاران خود را حفظ کنند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا