کد خبر: 121002147957
اخبار شرکت هااقتصادتولید و بازرگانی

اهمیت ملی اجرای پروژه خط لوله اهواز به گوره

در بازدیدی که مدیران عامل صندوق بازنشتگی و سرمایه گذاری این صندوق از خط لوله اهواز داشتند اهمیت ملی اجرای این پروژه و الویت داشتن هم افزایی و ثبات بنگاه های اقتصادی مورد توجه قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری (هلدینگ صباانرژی) مهدی مسکنی در نشست با مدیران شرکت لوله سازی اهواز گفت: چرخ تولید کارخانه لوله سازی اهواز به همت مدیران و کارگران خدوم کارخانه و نظارت هلدنیگ صباانرژی به خوبی می چرخد.

مسکنی افزود: ما باید تمام انرژی خود را بگذاریم تا این شرکت را اقتصادی مدیریت کرده و با افزایش بهره وری به نتایج برنامه ریزی شده برسیم.

علیرضا زمانپور مدیرعامل هلدینگ صبا انرژی نیز در این بازدید اظهار داشت: به دنبال احیای جدی کارخانه اسپیرال لوله سازی اهواز هستیم.

وی با بیان اینکه شرکت لوله سازی اهواز یکی از بهترین شرکت های استان خوزستان است؛ خاطرنشان کرد: برای خروج این شرکت از شرایط موجود تلاش شد و در این زمینه طرح‌ها و سیاستگذاری‌هایی را اجرا کردیم که از تجربه‌های موفق حکمرانی شرکتی هلدینگ صباانرژی بوده است.

مدیرعامل هلدینگ صبا انرژی با اشاره به قرارداد لوله اسپیرال گفت: امیدواریم طرح احیای کارخانه لوله اسپیرال بازدهی خوبی داشته باشد و با اجرای این پروژه به اهداف برنامه ریزی شده برسیم.

زمانپور با بیان اینکه پروژه خط لوله اهواز به گوره برای هلدینگ صباانرژی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این پروژه مهم ملی هلدینگ صباانرژی پیگیری های مجدانه ای را با معاون وزارت نفت و مناطق نفتخیز جنوب انجام داده است.

وی در پایان به تجربه موفق هلدینگ صباانرژی در حکمرانی شرکتی اشاره کرد و گفت: در خصوص فروش محصولات، راهبرد مالکیتی را اتخاذ و تاکید می کنیم که این شرکت حق فروش کارمزدی را ندارد و با همین سیاست به نتایج خوبی در سود آوری این شرکت رسیده ایم و تاکید ما بر این است که همین سیاست نیز در شرکت لوله سازی اهواز حاکم شود .

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا