کد خبر: 13060044802
اخبار شرکت هابانک و بیمه

اولین شعبه برون‌مرزی بیمه ملت در سوریه افتتاح می‌شود

بیمه ملت با توجه به اخذ مجوزهای بیمه مرکزی و وزارت امورخارجه، به زودی اولین شعبه برون‌مرزی خود را در شهر دمشق کشور سوریه افتتاح خواهد کرد.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه ملت، در نشست مدیرعامل بیمه ملت با نماینده ولی فقیه و دبیر کل انجمن دوستی ایران و سوریه با تاکید بر اهمیت صنعت بیمه و لزوم گسترش فعالیت‌ها، زمینه‌های همکاری برای آغاز فعالیت اولین بیمه ایرانی در سوریه بررسی شد.

اسماعیل دلفراز، مدیرعامل بیمه ملت در دیدار با آیت‌الله اختری نماینده ولی فقیه و دبیرکل انجمن دوستی ایران و سوریه، با یادآوری مجوز قبول اتکایی از خارج کشور بیمه ملت، بیان کرد: با توجه به تجربه فعالیت در حج و زیارت و نیز به واسطه قراردادهای درمانی با کشورهای اسلامی، این شرکت آمادگی لازم برای حضور مستقیم برای فعالیت‌های بیمه‌ای در کشور سوریه را دارد.

دلفراز در ادامه افزود در راستای همراهی با سایر صنایع برای ایجاد زیرساخت‌های لازم برای بازسازی سوریه، اعلام می‌دارد بیمه ملت نیز برپایه توان مالی بالای خود این امکان را دارد تا با توجه به مطالعات و برنامه‌ریز‌ی‌های چندماهه خود اقدام به ایجاد زیرساخت‌های همکاری بیمه‌ای قدرتمندی داشته باشد تا در کنار کمک به اقتصاد کشور، جنبه‌های انسان‌دوستانه این قرارداد نیز به رفع مشکلات مردم سوریه مدنظر قرار گیرد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا