کد خبر: 12040189473
اخبار شرکت ها

اولین محموله واکسن کوو ایران برکت تحویل مقامات ونزوئلایی شد

صادرات واکسن کوو ایران برکت به حیاط خلوت امریکا/ ارتقای همکاری ها در حوزه سلامت با ونزوئلا

با امضای تفاهم نامه بین دکتر برندگی مدیرعامل گروه دارویی برکت و پدرو فرناندز معاون وزیر بهداشت ونزوئلا اولین محموله واکسن کوو ایران برکت به این کشور امریکای لاتین ارسال و تحویل مقامات ذیربط شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه دارویی برکت؛ در سفر مدیران گروه دارویی برکت به سرزمین بولیوار، علاوه بر بسترسازی صادرات واکسن ایرانی به حیاط خلوت امریکا، درباره صادرات دارو و تجهیزات پزشکی کشورمان نیز با مقامات وزارت بهداشت و شرکت های خصوصی فعال در حوزه سلامت مذاکرات مفصلی انجام شد.

صادرات واکسن کوویران برکت به کشورهای نیکاراگوئه و ونزوئلا، توانمندی بالای فناوری و استعداد بالای دانشمندان ایرانی در تولید واکسن و غلبه بر یکی از مهلک ترین پاندمی های شناخته شده بشری را با افتخار تمام به رخ جهانیان کشید.

تحریم های غیرانسانی و ظالمانه امریکا علیه مردم و ‌دولت ونزوئلا، حتی خرید واکسن و دارو در ایام کرونا را برای این کشور بسیار سخت و پرهزینه کرده است.

باتوجه به تجارب موفق ایران در دستیابی به خودکفایی ۹۷ درصدی تولید دارو و اقلام پزشکی، طرف ونزوئلایی ضمن تمجید پیشرفت های چشمگیر کشورمان در حوزه های مختلف بهداشت و سلامت، بسیار علاقمند است الگوی موفق ایران در غلبه بر تحریم دارویی را بعنوان یک مدل
موثر و ‌کارآمد، سرمشق خود قراردهد.

گفتنی است مذاکرات زمینه همکاری های حوزه سلامت بین طرفین ادامه دارد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا