کد خبر: 300102125838
اقتصادبازاربازارها و خدمات مالیبورس

اُفت بیش از هزار واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس با اُفت هزار و ۳۰۴ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۳۲۴ هزار و ۱۳۳ واحدی ایستاد.

امروز چهارشنبه (۳۰ فروردین) در انتهای بازار شاخص کل بورس با اُفت هزار و ۳۰۴ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۳۲۴ هزار و ۱۳۳ واحدی ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۱۰ هزار و ۵۶۱ میلیارد تومان رسید. «میدکو»، «فملی» و «حکشتی» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «خساپا»، «وکغدیر» و «خودرو» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن با رشد ۴ هزار و ۹۰ واحدی روی پله ۷۶۰ هزار و ۷۵۵ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۱۶ هزار و ۶۲۰ میلیارد سهم به ارزش ۱۰ هزار و ۵۶۱ هزارمیلیارد تومان رسید.

شاخص فرابورس هم با اُفت ۱۰۰ واحدی روی پله ۲۹ هزار و ۲۰۷ واحدی ایستاد. همچنین حجم معاملات امروز سهام در فرا بورس به تعداد ۷ هزار و ۷۰ میلیارد سهم به ارزش ۳ هزار و ۷۵۴ میلیارد تومان رسید.

برترین گروه صنعتی بورس

امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ هزار و ۶۳۴ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «فلزات اساسی» و «بانک ها» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس

سهام شرکت‌های پترول، شپاکسا، ثشاهد بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های شگل، بنیرو و وپخش بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

افزایش و کاهش قیمت در فرابورس

سهام شرکت‌های بجهرم، حاسا و گدنا بیشترین افزایش قیمت و سهام حپارسا، چخزر و ثتران بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.

برترین عرضه و تقاضا در بورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های افران، سیر و فیروزا بیشترین عرضه فروش را نماد‌های همای، سپر و افران در بورس ایران داشتند.

برترین عرضه و تقاضا در فرابورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های آوند، ثبات واعتماد و بیشترین عرضه فروش را نماد‌های آوند، اعتماد و نخل در فرابورس ایران داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

نماد‌های دارایکم، کمند و افران بیشترین ارزش معامله و نماد‌ها شستا، خساپا و وکار بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.
اراد ۱۲۷۴، اراد ۱۲۶۴، اراد ۱۲۱۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، کرمان وکوثر بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا