کد خبر: 090603171306
دسته‌بندی نشده

اگر باران ببارد و فقط یک اژدها پیدا شود

راه حل وزیر نیرو برای کاهش مصرف برق: «از پنکه استفاده کنید!»

راضیه حسینی

اجازه بدهید با همین شیوه راهکارهای مختلف برای برون‌رفت از انواع بحران‌ها را ارائه کنیم.

راه حل برطرف‌شدن مشکل آب:

شیر آب‌ها را ببندید و از باران استفاده کنید. آن‌قدر چشم به آسمان بدوزید تا باران ببارد. به‌محض دیدن اولین قطره‌ها، سر خود را بالا بگیرید و دهان‌تان را تا جایی که امکان دارد باز کنید.

درست است که گاهی حشراتی هم وارد این گودال می‌شوند و آب‌تنی می‌کنند، ولی خیلی اهمیت ندهید، به این فکر کنید که همۀ ما جزئی از طبیعت هستیم و باید با هم کنار بیاییم!

راه حل مشکل گاز:

همان‌طور که دهان‌تان را به آسمان گرفته‌اید دنبال یک اژدها بگردید. اگر پیدا کردید، کاری کنید عصبانی شود. مثلاً به قسمت تحتانی بدنش یک اردنگی بزنید.

وقتی برگشت خواهید دید که با شعله‌های حاصل از خشمش چقدر گرم می‌شوید. باید سرعت عمل داشته باشید و در همان حال چند تا سیب‌زمینی به سیخ، و غذا را هم آماده کنید. با این شیوه دیگر نیازی به گاز هم نخواهید داشت.

راه حل مشکل بنزین:

از الاغ، قاطر و اسب استفاده کنید. بنا به توان مالی خود می‌توانید این حیوانات را تهیه کنید و درحالی‌که با دهان باز، رو به آسمان هستید و یک اژدها هم دنبال‌تان است، سوار بر الاغ شوید و فرار کنید.
راه حل مشکل فرونشست زمین: روی زمین ننشینید.

راه حل مشکل نابودی جنگل‌ها: به جنگل نروید.

راه حل آلودگی هوا: نفس نکشید

راه حل مشکل مسئولان همه‌چیزدان:

منتظر نباشید. برای این مشکل هنوز هیچ راه‌حلی پیدا نشده است. در واقع شما ممکن است بتوانید روزی راه‌حلی برای آب‌شدن یخ‌های قطب و گرمایش زمین بیابید، است ممکن روزی حتی بتوانید برای زندگی در مریخ هم راهکار پیدا کنید، ولی نمی‌توانید برای حل مشکل مسئولان همه چیز دان چیزی بیابید. در این مورد از محققان ژاپنی هم کاری برنمی‌آید!

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا