کد خبر: 13040035853
بازاربازارها و خدمات مالی

ایده های خوب برای علاقمندان به کار در منزل

برای کسب درآمد همیشه نیاز به اجاره دفاتر کاری یا اداری نیست و شما می توانید از خانه خود اقدام به کسب درآمد کنید که لازمه آن یک ایده مناسب می باشد.

شغل هایی برای علاقمندان به کار در منزل

دوره هایی در زندگی هستند که شما ترجیح می دهید در منزل کار کنید تا این که بخواهید بیرون از منزل، دغدغه های عجیب و غریب را تحمل کنید.

اما به نظر تان چه کار هایی هستند که از عهده شما بر می آید و می توانید آن ها را در منزل هم انجام دهید؟ در این قسمت از نمناک مشاغلی را به شما معرفی می کنیم که انجام دادن آن ها از داخل خانه هم امکان پذیر است.

ساخت انیمیشن

اگر به انجام کار های هنری در کامپیوتر علاقه مند هستید و در ساخت انیمیشن هم فعالیت های دارید، می توانید با ساخت ویدیو های کوتاه انیمیشنی و بارگذاری کردن آن ها در اینترنت، و یا کار کردن برای یک شرکت خاص، درآمدزایی کنید.

آشپزی یا نانوایی

اگر به آشپزی علاقه مند هستید، می توانید از داخل منزل غذاهایی را که می خواهید آماده کنید و سپس آن ها را به فروش برسانید. حتی می توانید این مواد غذایی را به دوستان، همسایه یا به صورت آنلاین و فروش محلی هم بفروشید و درآمد داشته باشید.

بلاگر

بلاگری یک شغل کم هزینه و نسبتا آسان است. فقط کافی است در مورد چیزی که علاقه دارید، بنویسید و فعالیت خود را در شبکه های اجتماعی افزایش دهید تا کم کم بیشتر دیده شوید و به یک بلاگر واقعی تبدیل شوید.

کتابدار

شاید باور نکنید اما شما برای انجام امور کتابداری مجبور نیستید که در محل کار حاضر شوید. فقط کافی است که در این رشته ثبت نام کنید و به صورت آنلاین آموزش ببینید و در خانه آن را به انجام برسانید و بتوانید از منزل درآمد داشته باشید.

مراقبت از کودک

شما می توانید در محیط منزل قرار بگیرید و پرستار کودک باشید و از این راه درآمد خوبی را کسب کنید و دیگر مجبور نباشید برای درآمدزایی به بیرون از منزل بروید.

مشاوره

این روز ها مشاوره بیش از هر زمان دیگری کاربرد دارد و اگر شما هم در زمینه های روانشناسی به اندازه کافی اطلاعات دارید، یا در این زمینه تحصیل کرده اید، می توانید از منزل به صورت آنلاین و تلفنی به مشاوره بپردازید.

ویرایش

کمپانی های مختلف کتاب هستند که نیاز به یک ویرایشگر دارند و شما نیز می توانید به عنوان یک ویرایشگر در داخل منزل شروع به انجام کار کنید.

برنامه ریز مراسم ها

شاید باورتان نشود اما در بسیاری از مراسم های عروسی ، تولد یا هر مراسم بزرگ دیگری، افرادی هستند که وظیفه برنامه ریزی را به عهده دارند و شما می توانید این برنامه ریزی و هماهنگی ها را از داخل منزل به انجام برسانید.

ساخت ویدئو

آیا احساس می کنید در یک زمینه خاص استعداد بیشتری دارید و می توانید این استعداد ها و مهارت های خود را به دیگران نشان داده و آن را آموزش دهید، کافی است از کاری که در آن تبحر دارید فیلم بگیرید و آن را به صورت آموزشی در یوتیوب پست کنید و از این طریق درآمد کسب کنید.

طراح گرافیک

بسیاری از تجارت ها به افرادی نیاز دارند تا لوگو ها و وبسایت ها و تبلیغات را برای آن ها طراحی کند. اگر در این زمینه مدرک دارید، می توانید سالانه حقوق خوبی را دریافت کنید. هر چقدر مهارت بیشتری داشته باشید، مشتریان بیشتری خواهید داشت و درآمد بیشتری کسب خواهید کرد.

ساخت صنایع دستی

آیا در ساخت کار های دستی مثل ساخت جواهر یا حتی وسایل خانه تبحر دارید؟ کافی است نمونه کارهای خود را گسترده تر کنید و آنها را در شبکه های آنلاین به اشتراک بگذارید تا مشتری پیدا کنید.

مربی یا معلم

فرقی ندارد که می خواهید در چه زمینه ای آموزش بدهید. به عنوان مثال آموزش در حیطه موسیقی یا حتی ورزش یا هر موضوع دیگری می تواند راهی برای درآمدزایی شما باشد.

متخصص امنیت اینترنت

این روز ها با گسترش شبکه های اجتماعی، افرادی هستند که باید امنیت اینترنت و صفحات افراد را در شبکه های اجتماعی تضمین کنند. اگر در این حوزه اطلاعات کافی دارید، می توانید آن را به عنوان یک شغل پر درآمد انتخاب کنید.

عکاسی یا فیلمبرداری

فرقی ندارد که قرار است چه کاری انجام دهید. فقط باید یک دوربین در اختیار داشته باشید و خانه خود را تبدیل به آتلیه کنید تا مشتریان زیادی را جذب کنید. حتی می توانید عکس های هنری خود را در بعضی از سایت ها به فروش برسانید.

بررسی محصولات

شما می توانید در ماه درآمد خوبی را از طریق بررسی و تجزیه و تحلیل محصولاتی که استفاده کرده اید، کسب کنید.

برنامه نویسی

اگر زبان برنامه نویسی را بلد هستید، هیچ چیز بهتر از این نیست که به عنوان یک برنامه نویس از داخل منزل مشغول به کار شوید و درآمد بالایی را کسب کنید.

تعمیرکار

اگر در زمینه تعمیر دوچرخه، موتور، ماشین، کامپیوتر یا هر چیز دیگری تخصص دارید، کافی است که مکانی را در نظر بگیرید و از افراد بخواهید که وسایل خراب خود را به آن جا بیاورند تا شما بتوانید در منزل به راحتی آن ها را تعمیر کنید؛ بدون این که نیاز به مغازه خاصی داشته باشید.

ادمین شبکه اجتماعی

سازمان های زیادی هستند که برای اداره صفحات اجتماعی خود نیاز به ادمین دارند. شما باید هر روز در منزل به صورت آنلاین استراتژی های مد نظر آن ها را در شبکه های اجتماعی پیاده کنید و پاسخگوی افراد مختلف باشید.

تایپیست

در این شغل فقط باید به یک فایل صوتی مانند ارائه سر کلاس درس یا حتی صحبت های یک پزشک یا هر فایل صوتی دیگری گوش دهید و سپس هر چه را که می شنوید تایپ کنید. قطعاً با این شغل درآمد قابل قبولی خواهید داشت.

مترجم

اگر به زبان دیگری مسلط هستید، کافی است که در منزل شروع به انجام کار مترجمی کنید و یا به عنوان مترجم آنلاین فعالیت داشته باشید.

دستیار مجازی

اقداماتی مثل پاسخ دادن به ایمیل ها، مدیریت تقویم و تعیین تاریخ ها، وارد کردن دیتا و اطلاعات و انجام اقدامات مربوط به شبکه های اجتماعی در کمپانی های بزرگ توسط افراد اصلی انجام نمی شود و شما می توانید دستیار مجازی یک کمپانی و شرکت باشید و از منزل، تمام این کارها را به انجام برسانید.

دوبلوری

البته برای دوبلوری پیشرفته حتماً باید از منزل خارج شوید و در محیط استودیو قرار بگیرید اما به طور کلی اگر صدای خوبی دارید، افرادی هستند که می خواهند از صدای شما برای ثبت ویدیو های خاص استفاده کنند که قطعاً بسیاری از آن ها از داخل منزل هم قابل انجام است.

ساخت وب سایت

انجام این کار بستگی به شغل خاصی دارد که در حال انجامش هستید یا زمینه ای که در آن علاقه بیشتری دارید اما در هر صورت با ساخت وب سایت های مختلف، می توانید درآمد خوبی داشته باشید.

ارزیابی سرچ وب سایت

لازم نیست که در این زمینه تخصص خیلی خاصی داشته باشید. فقط باید یاد بگیرید که چگونه نتایج سرچ شده در موتور های جستجوی مختلف ارزیابی کنید و اطلاعات لازم را در اختیار افراد مربوطه قرار دهید.

محتوا نویسی

هر بیزینس یا تجارتی نیاز به تولید محتوایی برای پست های شبکه اجتماعی، اقتصادی و کتاب های الکترونیکی دارد. در نتیجه شما می توانید با نوشتن صد ها محتوا درآمد قابل قبولی را کسب کنید که این روز ها هم بسیار رواج پیدا کرده است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا