کد خبر: 09129917259
بانک و بیمهروزنامه

باجه عصر در شعب منتخب بانک مسکن راه‌اندازی می‌شود

عضو هیات مدیره و معاون مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی بانک مسکن جزئیات تدابیر ویژه بانک مسکن برای ایام پیش از عید و همینطور ایام نوروز ۱۴۰۰را تشریح کرد.

سیدمحسن فاضلیان، عضو هیات مدیره و معاون مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی بانک مسکن با بیان اینکه در روزهای پایانی سال میزان مراجعه مردم به شعب بانک مسکن افزایش پیدا می‌کند و همچنین در روزهای تعطیلات عید نیز مشتریان بانک نیازمند دایر بودن شعب برای انجام امور ضروری خود هستند به پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا اعلام کرد: این دو موضوع باعث شد بانک مسکن برای این ایام دو طرح راه‌اندازی باجه عصر و همچنین شعب کشیک را تصویب و آماده اجرا کند.

فاضلیان در این باره افزود: در راستای ارایه خدمات مطلوب و بدون وقفه به مشتریان بانک مسکن، این دو خدمت جدید ارایه می‌شود.

عضو هیات مدیره بانک مسکن درباره ساز و کار در نظر گرفته شده برای راه اندازی باجه عصر گفت: مدیریت‌های شعب مناطق و استان‌ها با توجه به اطلاعیه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا (استانی) درباره وضعیت هر شهر استان و مقررات و ضوابط مترتب بر آن و همچنین در هماهنگی لازم با کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان، می‌توانند نسبت به برقراری باجه عصر حداکثر به مدت ۲ساعت در روز (به جز روزهای پنج‌شنبه) اقدام کنند. این طرح در شعب مورد نظر (به صلاحدید مدیر شعب استان)، از تاریخ ۱۶ اسفند سال ۹۹تا ۲۸اسفند صورت می‌گیرد. ضمناً لازم است تا شعبه مستقل مرکزی تهران (با لحاظ و رعایت مفاد اطلاعیه‌های مراجع مذکور) نیز نسبت به برقراری باجه عصر مطابق شرایط فوق اقدام کند.

فاضلیان درباره طرح دوم بانک مسکن -شعبه کشیک- نیز گفت: بر اساس این طرح و به منظور برنامه‌ریزی جهت ارائه انواع خدمات بانکی به مشتریان و تأمین رضایت آنان در ایام تعطیلات نوروز و در صورت عادی بودن اوضاع با توجه به اطلاعیه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا (استانی)، تعدادی از شعب بانک از ساعت ۹الی ۱۲روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه مورخ سوم و چهارم فروردین‌ سال ۱۴۰۰به صورت کشیک فعالیت خواهند کرد.

علاوه بر شعبه مستقل مرکزی تهران، هر یک از مدیریت‌های شعب استان‌ها و مناطق، لازم است نسبت به برقراری کشیک در یک الی ۳شعبه بنا به صلاحدید مدیر شعب استان یا منطقه اقدام کنند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا