کد خبر: 241101120747
سلامت و رفاه

بارش برف و باران تداوم دارد

امروز در برخی از مناطق کشور بارش برف و باران گاهی وزش باد شدید و در نواحی مرتفع و کوهستانی کولاک برف پیش بینی می‌شود.

امروز دوشنبه در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، غرب و جنوب اصفهان، لرستان، شمال غرب فارس، شمال بوشهر، یزد، شمال کرمان، خراسان جنوبی خراسان رضوی، خراسان شمالی بارش برف و باران گاهی وزش باد شدید در مناطق گرمسیر رگبار و رعدوبرق و در نواحی مرتفع و کوهستانی کولاک برف پیش بینی می‌شود.

سه شنبه و چهارشنبه بارش در ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی استان‌های ساحلی دریای خزر بخش‌هایی از دامنه‌های جنوبی البرز نواحی غرب مرکز شمال شرق و شرق کشور ادامه خواهد داشت.

در سه روز آینده بیشینه بارش در استان‌های چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب و غرب اصفهان، شمال شرق خوزستان و شمال غرب فارس خواهد بود.

پنجشنبه در مناطقی از مرکز شمال شرق شرق سواحل دریای خزر ارتفاعات البرز شرقی و همچنین نواحی از استان فارس و بوشهر بارش پیش بینی می‌شود.

جمعه با خروج سامانه از شرق کشور در نواحی شرق و شمال شرق بارش پراکنده انتظار می‌رود.

در پنج روز آینده به ویژه چهارشنبه در مناطقی از مرکز جنوب، جنوب شرق و شرق کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک و کاهش دید رخ خواهد داد.

چهارشنبه وزش باد در نیمه شمالی فارس، جنوب اصفهان، یزد و کرمان تشدید شده و رخداد توفان گردوخاک و کاهش دید و کیفیت هوا در این مناطق دور از انتظار نیست.

از امروز تا پایان هفته خلیج فارس مواج خواهد بود. همچنین طی روز‌های سه شنبه پنجشنبه و جمعه دریای خزر مواج است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا