کد خبر: 01090056783
بازارها و خدمات مالی

بازدهی ۴۰ درصدی آوالانچ در بازار ارزهای دیجیتال

این روزها و با توجه به اصلاح اخیر بازار، آوالانچ (AVAX) پلتفرم لایه یک بلاکچین و رقیب اتریوم، در سر خط خبرها قرار گرفته است. این رمزارز در معاملات ۲۴ ساعت گذشته توانسته با ثبت سقف تاریخی ۱۴۷ دلاری به رتبه دهم بازار رمزارزها صعود کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، این روزها و با توجه به اصلاح اخیر بازار، آوالانچ (AVAX) پلتفرم لایه یک بلاکچین و رقیب اتریوم، در سر خط خبرها قرار گرفته است. این رمزارز در معاملات ۲۴ ساعت گذشته توانسته با ثبت سقف تاریخی ۱۴۷ دلاری به رتبه دهم بازار رمزارزها صعود کرد.

در حال حاضر آوالانچ در قیمت ۱۳۵ دلاری معامله می‌شود و ارزش بازار آن هم به مرز ۳۰ میلیارد دلار رسیده است. در حال حاضر آوالانچ با عبور از شیبا و دوج‌کوین در میان ۱۰ رمزارز برتر بازار قرار گرفته است.

این ارز دیجیتال در یک هفته گذشته توانسته بیش از ۴۰ درصد بازدهی مثبت داشته باشد. همچنین بازدهی AVAX در سه ماه اخیر به بیش از ۱۳۰ درصد رسیده است.

همکاری آولانچ با دیلویت

یکی از دلایل اصلی رشد آوالانچ، اعلام همکاری این پروژه با دیلویت بوده است. بر اساس این اطلاعیه، آوالانچ اعلام کرده که برای ساخت یک پلتفرم تسکین-بیماری کارآمدتر روی بستر بلاکچین آوالانچ همکاری خواهد کرد.

این پلتفرم موجب بهبود سرعت، امنیت و دقت بلاکچین آوالانچ می‌شود.

امین سیرر، بنیانگذار آزمایشگاه‌های آوالانچ در مورد این تحولات گفت: « پلتفرم جدید به مقامات محلی و دولت‌ها یک سیستم تغییرناپذیر کم هزینه و غیرمتمرکز اعطا می‌کند که هم به تامین‌کننده مالی و هم به دریافت‌کنندگان خدمت کمک خواهد کرد.

این پلتفرم همچنین شفافیت بلاکچین را بیشتر کرده و موجب به حداقل رسیدن تقلب، اتلاف هزینه و سوءاستفاده می‌شود.»

وی همچنین افزود که آوالانچ پلتفرمی بدون انتشار کربن است و اهداف زیست‌محیطی آن همراستا با دیلویت است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا