کد خبر: 20109911549
اخبار شرکت ها

بازدید استاندار خوزستان از مجتمع پتروشیمی آبادان

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان به همراه هیاتی از مجتمع پتروشیمی آبادان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی آبادان چهارشنبه ۱۷ دی ماه غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، دکتر جلیل مختار نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی ، سید زین العابدین موسوی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان به منظور بازدید از شرکت پتروشیمی آبادان در مجتمع این شرکت حضور پیدا کردند.

در ابتدا استاندار خوزستان و هیات همراه از واحد های تولیدی و عملیاتی مجتمع بازدید و‌ پس از آن جلسه هم اندیشی با مدیران ارشد شستا(شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی) و تاپیکو (شرکت سرمایه‌گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تأمین) و با حضور مهندس محسن علوی مدیرعامل پتروشیمی آبادان و‌ همچنین معاونین و مدیران ارشد شرکت در سالن کنفرانس مجتمع برگزار کردند.

طی این جلسه مهندس محسن علوی مدیرعامل آبادان ضمن خیرمقدم به مدعوین، گزارش کاملی از عملکرد و دستاورد‌های شرکت در حوزه‌های تولید، پروژه‌ها، صادرات، خوراک‌های مجتمع، اقدامات مسئولیت‌های اجتماعی و‌همچنین مسائل نیروی انسانی ارائه داد.

در ادامه جلسه غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان اظهار داشت: خدا را شاکر هستیم که پتروشیمی آبادان جان تازه ای گرفت و اینکه الان تولید دارد و

کارانه پرداخت می کند بسیار باعث خرسندی است

وی اضافه کردند از طرح توسعه فاز دوم پتروشیمی حمایت می کنیم و ما از طریق صندوق توسعه کمک خواهیم کرد
و در پایان جلسه استاندار خوزستان از اقدامات پتروشیمی آبادان در خصوص بازسازی واحد ۶۰۰ و همچنین در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی طی سال‌های گذشته تقدیر و تشکر کرد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا