کد خبر: 181202153699
اخبار شرکت هااقتصادتولید و بازرگانی

بازدید رییس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری از منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

علی آقا محمدی رییس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری و سردار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه کربلا از منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بازدید کردند.

به گزارش عصر اقتصاد به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، پیش از ظهر امروز علی آقا محمدی رییس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و سردار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه کربلا با حضور در سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی از آخرین تحولات انجام شده در حوزه سرمایه گذاری و طرح توسعه این منطقه مطلع شدند.

پیام برزگر مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در این نشست با بیان زیرساخت ها، ظرفیت ها و برنامه های آینده برای طرح توسعه منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با توجه به اتمام زمین های قابل واگذاری، آخرین وضعیت تملک ۳ هزار و ۳۰۰ هکتار زمین در محدوده ماهشهر به هندیجان برای افزایش، رونق و تکمیل زنجیره ارزش پتروشیمی را تشریح کرد.

علی آقامحمدی در نشست با مدیران سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی پیگیری طرح توسعه پیشرفت و امید را از مصادیق حرکت در نسل پنجم صنعت عنوان کرد و زمینه سازی برای اشتغال ۶۰ هزار نفر را از کارهای ارزشمندی دانست که می تواند افزایش داشته باشد.

توجه به امر تولید، افزایش خلاقیت و نوآوری، حفظ روحیه جسارت و خودباوری و اهمیت آموزش و مهارت آموزی به نیروهای جویای کار از موارد مطرح شده توسط آقامحمدی در این نشست بود و آموزش نسل پنجم صنعت را از ضروریات امروز عنوان کرد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا