کد خبر: 02120070514
اخبار شرکت ها

بازدید مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی از پارک فناوری پردیس

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در پی تبادل موافقتنامه همکاری، برای استفاده حداکثری از شرکت های دانش بنیان در زیر ساخت های منطقه، از ظرفیت‌های پارک فناوری پردیس زیر مجموعه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، سید امید شهیدی نیا به همراه تعدادی از رؤسای این سازمان ضمن بازدید از مجموعه شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها در پارک فناوری پردیس، پیرامون نحوه همکاری‌های دوجانبه و تأمین نیازهای فناورانه و ایجاد امکان بومی‌سازی اقلام راهبردی شرکت ها و مجتمع های پتروشیمی مستقر درمنطقه ویژه اقتصادی، با مسئولان این مجموعه بحث و تبادل‌ نظر کرد.

در جریان این بازدید از بعضی از شرکت‌های دانش‌بنیان و مراحل تولید محصولات و زیر ساخت‌ های تحقیقاتی این مجموعه بازدید و نشستی با حضور مسئولان فن بازار پارک علم فناوری و هیئت بازدیدکننده این سازمان برگزار شد که درطی آن درباره توانمندی ها و زمینه های همکاری هر دو طرف بحث و بررسی شد.

همچنین درباره جایگاه و مأموریت ملی پارک فناوری پردیس در توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در صنعت پتروشیمی و منطقه ویژه اقتصادی و ظرفیت‌ها و زیر ساخت‌های ایجاد شده در زیست بوم فناوری و نوآوری پارک در زنجیره ارزش محصولات پتروشیمی بحث و تبادل نظر گردید.

در ادامه این نشست از دستاوردهای جدید علمی و تحقیقاتی مجموعه پارک فناوری پردیس و از واحدهای ساخت کاتالیست ها (شرکت ایلیا) و همچنین ساخت قطعات الکتریکی(دیسپاچینگ) شرکت مهار سیستم بازدید میدانی بعمل آمد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا