کد خبر: 120403164853
جامعه و فرهنگ

بازگشایی و راه اندازی دومین اتاق مادر و کودک در منطقه ۱۳

شهردار منطقه ۱۳ از بازگشایی و راه اندازی اتاق مادر و کودک در محله دوستدار کودک این منطقه واقع در فلکه دوم نیروی هوایی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه در خصوص بازگشائی و راه اندازی اتاق مادر و کودک در محله دوستدار کودک این منطقه گفت: ایجاد دومین اتاق مادر و کودک در راستای اجرای پروژه های مستمر توسعه محله ای و طرح من شهردارم، در سال ۱۴۰۳ در فلکه دوم نیروی هوایی منطقه ۱۳ با هدف تکریم خانواده ها به ویژه مادران راه اندازی شده است.

وی افزود: با توجه به نیازسنجی انجام شده برای آسایش بانوان دارای فرزند خردسال،فضایی در محوطه داخلی بوستان فلکه دوم نیروی هوایی به طول ۳۰ مترمربع برای ایجاد اتاق مادر و کودک در نظر گرفته شد که امروز با حضور مدیر کل آموزش های شهروندی بازگشایی می شود.

شهردار منطقه۱۳ اظهار داشت: این اتاق به دو قسمت تقسیم بندی شده که یک قسمت آنن امکاناتی نظیر فضای شست‌وشو ، فضای استراحت و شیردهی و فضای بازی کودکان در نظر گرفته شده و قسمت دیگر آن به آموزش و نگهداری از کودکان بالای سه سال با حضور مربی و کارشناس کودک اختصاص دارد .

وی ادامه داد : اتاق مادر و کودک طبق برنامه ریزی انجام شده، در ساعات مشخصی از روز،خدمات مناسبی ارائه و مهارت های خلاقیت ویژه کودکان آموزش داده می شود.

آیین بازگشایی اتاق مادر و کودک با حضور مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران، همراه با اجرای گروه های هنری ویژه کودکان در فلکه دوم نیروی هوایی برگزار شد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا