کد خبر: 250801108683
روزنامهمدیریت و اقتصاد محلی

بازگشت به تولید ۱۶۰ واحد صنعتی راکد و نیمه فعال در خوزستان

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان از بازگشت به تولید ۱۶۰ واحد تولیدی و صنعتی راکد و نیمه فعال در استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

حمیدرضا فلاح در گفت و گو با ایسنا، در خصوص تلاش برای بازگشت به چرخه تولید واحدهای راکد و نیمه فعال در خوزستان اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۶۰ واحد تولیدی و صنعتی راکد و نیمه فعال در استان به چرخه تولید بازگردانده شده‌اند.

او افزود: اکنون۴۶۰ واحد تولیدی در خوزستان راکد و نیمه فعال هستند که در این زمینه در تلاش هستیم واحدهایی که امکان بازگشت به چرخه تولید را دارند و فعالیت آن‌ها اقتصادی است، بتوانند مجددا فعال شوند و به تولید بپردازند.

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: بخشی از اشتغالی که می‌توان در استان ایجاد کرد با فعال‌سازی این واحدهای راکد و نیمه فعال محقق خواهد شد و باید به این مهم توجه جدی داشت.

فلاح عنوان کرد: یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های سازمان صمت خوزستان بازگشت به تولید واحدهای راکد و نیمه فعال در استان است و در این زمینه برنامه‌های خوبی را در دستور کار داریم.

او ادامه داد: در این زمینه یکی از مواردی که می‌تواند به واحدهای تولیدی برای بازگشت به چرخه تولید کمک کند. قانون معافیت مالیاتی است که البته این قانون به درستی اجرا نشده است و نتوانسته به واحدهای تولیدی کمک‌ کند؛ اما در این زمینه تلاش خواهیم کرد تا بستر را برای فعالیت مجدد واحدها فراهم کنیم.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا