کد خبر: 04050193294
اخبار شرکت ها

بازگشت هیوندا به ایران

مهندس سامان نوروزی مدیرعامل شرکت خودروسازی کرمان موتور در آیین رونمایی از خودرو جدبد این شرکت با نام KMCJ7 در سخنانی که در حضور مدیرعامل گروه خودروسازان کرمان و جمعی از نمایندگان و اصحاب رسانه برگزار شد؛ بیان داشت: امروز قرار است چشم اندازی از کرمان موتور در آینده به شما بدهم.

به گزارش عصر اقتصاد مدیر عامل کرمان موتور در مراسم رو نمایی از لوگو و محصول جدید این شرکت گفت: کرمان موتور در سال‌های ۹۸ و ۹۹ سختی‌های فراوانی را پشت سر گذاشت و تورم موجود در کشور اینسختی‌ها را برای ما چند برابر کرده است.

در طول سه سال گذشته فراز و فرود زیادی داشتیم. دنیا با تورم و شرایط اقتصادی جهان بهم ریخته و بخش‌های مختلف دنیا درگیر آن است.

کرمان موتور برنامه دارد در سال ۱۴۰۵ ارزشمندترین خودروساز خاورمیانه باشد وخودرویی با توانایی ۳ لیتر پیمایش ۱۰۰۰ کیلومتری خواهد ساخت و همچنین هدف آن تولید محصول بدون وابستگی به برند‌های بزرگ است. این کارخانه در عرصه تولید تلاش دارد روند حیات مجموعه را بهبود بخشد

وی افزود: خودرویی که در حضور شما است اولین خودرو تولیدی داخل بدون نیاز به وابستگی به خارج از کشور است و

دستاورد دیگر ما تکمیل زنجیره تولید است. تمامی خدمات از لوازم و تجهیزات و هر آنچه نیاز تولید محصول است در درون مجموعه اتفاق می‌افتد و در گامی دیگر ظرفیت طراحی خودرو در کشور را ایجاد کردیم.

مدیرعامل شرکت خودروسازی کرمان موتور اعلام کرد: در آینده خودرویی با طراحی شرکت کرمان موتور رونمایی خواهد شد.

یکی از الزامات تبدیل‌شدن به خودروساز نیاز هست که شمار تولید به میزان سوددهی برسد. رشد تولید ۶۰ درصد و برنامه‌ریزی برای تولید ۶۰ هزار دستگاه خودرو در مجموعه در همین راستا است.

تولید این خودرو در دو بخش داخلی و محصولات دارای لایسنس خارجی با تیراژ پایین‌تر است.

بر اساس مطالعات این مجموعه ارزش خودروسازان به تیراژ تولید نیست به ارزش و کیفیت آن است.

نوروزی گفت: ما نیازمند ایجاد مرکز تحقیق و توسعه جدید هستیم که در آینده با سرمایه‌گذاری ۷۵ میلیون دلار در چند ماه آینده انجام می‌شود.

انشا الله در سال ۱۴۰۲ ظرفیت تولید شرکت به ۲۰۰ هزار دستگاه خواهد رسید و پشتیبان آن برای رسیدن به برنامه شرکت تا سال ۱۴۰۵ هست.

در کرمان موتور تمامی ذی‌نفعان ما باید پا به‌پای مجموعه رشد کنند و باید همپای مجموعه آن‌ها را نیز ارتقا دهیم تا نمایندگان شرکت پا به‌پای مجموعه پیشرفت کنند. اصلاح ساختار فروش و پشتیبانی در همین راستا اتفاق افتاده است. خودرو جی سون در دسته خودرو‌های لوکس است.

این خودرو از روز شنبه در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت. حضور در بازار نیاز به هماهنگی کشوری نمایندگان مجموعه دارد. نمایندگی‌های ما کیفیت برند کرمان موتور را نشان می‌دهد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا