کد خبر: 17060045447
اخبار شرکت ها

بالاترین نشان تحول دیجیتال صنعت بیمه در دو حوزه نوآوری و زبدگی دیجیتال به بیمه ملت رسید

بیمه ملت، در دو حوزه نوآوری دیجیتال و زبدگی؛ بالاترین نشان ارزیابی ملی تحول دیجیتال را در میان شرکت‌های بیمه دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمه ملت؛ ارزیابی ملی تحول دیجیتال از سال ۱۳۹۵ به همت دانشکده مدیریت دانشگاه تهران آغاز و در سال ۱۴۰۰ پنجمین دوره آن برگزار شد. این جایزه با هدف ممیزی، ارائه بازخورد و در نهایت معرفی سازمان‌های پیشرو در تحول دیجیتال طراحی شده است. یکی از اهداف عمده این ارزیابی، ایجاد زمینه‌ای مناسب برای تبادل تجارب موفق بین سازمان‌ها، رهبران و متخصصان این سازمان‌هاست.

بر اساس این گزارش؛ بیمه ملت امسال و برای اولین‌بار در این جایزه و در محورهای زبدگی، نوآوری و رهبری شرکت کرد و با توجه به ارزیابی‌های انجام شده؛ در حوزه نوآوری دیجیتال بالاترین نشان را در میان شرکت‌های بیمه از آنِ خود کرد. این جایزه به واسطه زیرساخت و بستر «ملت‌تک» به بیمه ملت اهدا شد.

گفتنی است؛ ملت‌تک بستری است مبتنی بر مفهوم بیمه‌گری باز و open API، که به عرضه انواع APIهای بیمه‌ای در رشته‌‌های مختلف و ایجاد بسترهای لازم برای همکاری استارتاپ‌ها با بیمه ملت و توسعه کسب و کار آنها کمک می‌کند.

همچنین، در حوزه زبدگی نیز، بیمه ملت در اولین سال حضور خود در این جایزه، بالاترین نشان صنعت بیمه را به خود اختصاص داد. در محور زبدگی که با ۱۰۰ شاخص و در ۱۰ بُعد «حکمرانی، استراتژی، نوآوری، فرهنگ و مهارت، پلتفرم و داده، فناوری، مدل کسب و کار و اکوسیستم، فرآیند، تجربه مشتری و تجربه کارکنان» به ارزیابی سازمان می‌پردازد با ارائه کلیه شواهد و مستندات لازم  به ارزیابان، تلاش شد تا تصویری واقعی از بیمه ملت به ارزیابان ارائه شود تا آنها بتوانند ارزیابی درستی از وضعیت این داشته باشند.

شایان ذکر است؛ این ارزیابی در مرکز همایش‌های بیمه ملت و با حضور دکتر دلفراز مدیرعامل، معصومه معصوم‌بیگی عضو هیات‌مدیره و جمعی از مدیران و کارشناسان مدیریت‌های کسب و کار دیجیتال، طرح و توسعه، ریسک، بازاریابی و فروش، منابع انسانی، آموزش، فناوری اطلاعات و مرکز ارتباط با مشتریان برگزار شد.

همچنین؛ در مراسم اختتامیه کنفرانس ملی تحول دیجیتال که در روز سه‌شنبه ۱۶ شهریور ماه ۱۴۰۰ برگزار شد، علاوه بر بیمه ملت شرکت‌های بیمه ایران، رازی، سامان، دی، تجارت نو، سرمد، آرمان و کوثر نیز شرکت داشتند و برگزیدگان در ارزیابی ملی تحول دیجیتال در سه سطح سازمانی (زبدگی دیجیتال)، ابتکار و پروژه منتخب (نوآوری دیجیتال) و فردی (رهبری دیجیتال) معرفی شدند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا