کد خبر: 28110069858
اخبار شرکت هابانک و بیمه

بانک صنعت و معدن، موفق به اخذ تاییدیه چرخه مدیریت بهره‌وری، به‌عنوان نخستین بانک دولتی شد

بانک صنعت و معدن برای دومین سال متوالی موفق شد که عنوان نخستین بانک دولتی، را از وزارت امور اقتصادی و دارایی در زمینه پیاده‌سازی چرخه مدیریت بهره‌وری اخذ کند.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صنعت و معدن، براساس نامه وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک صنعت و معدن به عنوان الگوی نمونه برای سایر بانک‌های دولتی در زمینه ارتقای بهره‌وری معرفی شد و در این ارتباط، دکتر علی خورسندیان، مدیرعامل بانک پیامی را بدین شرح صادر کرد:

در محیط رقابتی امروز، موفقیت سازمان‌ها در گرو افزایش بهره‌وری و عملکرد کارکنان به عنوان مهمترین سرمایه سازمان‌ها می‌باشد. در قوانین نظارتی و بالادستی از جمله قانون برنامه ششم توسعه و نیز قانون بودجه کشور، موضوع ارتقای بهره‌وری اهمیت بسزایی دارد. بانک صنعت و معدن همواره از دیرباز در راستای بهبود مستمر و افزایش بهره‌وری نگاه و رویکرد ویژه‌ای داشته است، بطوری که “بهره‏‌وری نیروی انسانی” را در استراتژی‌های شش‌گانه خود منعکس و پایه‌ریزی نموده است.

موفقیت بانک برای دومین سال متوالی در اخذ تاییدیه وزارت امور اقتصادی و دارایی به‌عنوان رئیس مجمع عمومی بانک‌های دولتی، نشان از عزم جدی کارکنان بانک نسبت به ارتقای بهره‌وری دارد. در این خصوص، تلاش و زحمات یکایک همکارانی که در پیاده‌سازی چرخه مدیریت بهره‌وری بانک ایفای نقش نمودند، به ویژه نمایندگان بهره‌وری واحدها، شایسته قدردانی است.

این موفقیت بزرگ که با راهبری معاونت برنامه‌ریزی و فناوری و تلاش و پیگیری‌های مجدانه مدیریت امور برنامه‌ریزی و بهبود روش‏‌ها محقق گردید را به خانواده بزرگ بانک صنعت و معدن تبریک عرض نموده و امیدوارم همواره به عنوان بانک پیشرو در عرصه بهره‌وری نام‌آور باشید.》

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا