کد خبر: 28020027552
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

بانک ایران‌زمین در مسیر بانکداری باز

اجرای حدود ۷۱۵ریزپروژه طی سال‌های اخیر، امروز بانک ایران‌زمین را در جایگاهی قرار داده که با اطمینان کامل‌ترین پلتفرم بانکداری دیجیتالی خود را در اختیار مشتریانش قرار دهد و گام بزرگی در راستای پیاده‌سازی بانکداری باز بردارد.

به گزارش پایگاه خبری تیتر۲۰، به باور کارشناسان، بانکداری باز می‌تواند پاسخگوی نیازهای معقول و کارشناسانه بازار و مشتریان در کوتاه‌ترین زمان با کمترین هزینه از طریق مشارکت بانک و سایر ذی‌نفعان برای ارتقای خدمات بانکی در گستره‌ای از نوآوری ‌باشد.

در ایران نیز یکی از بانک‌هایی که در زمینه بانکداری باز اقدامات و برنامه‌های جدی و دامنه‌داری را دنبال می‌کند، بانک ایران‌زمین است. این بانک با درک الزام حرکت به سوی بانکداری باز، پیدایش و حضور کسب و کارهای دیجیتال را دلیل اصلی برای پیاده‌سازی هرچه سریع‌تر بانکداری باز در ایران می‌داند.

این بانک از حدود ۵سال پیش با هدف‌گذاری یک جهش بزرگ در شیوه ارائه خدمات به مشتریان، پروژه بانکداری دیجیتال را آغاز کرده و امروز به همت کارکنان و مدیرانش گام‌های مهمی در مسیر تبدیل شدن به یک بانک دیجیتالی و پس از آن ارائه خدمات بانکداری باز برداشته است.

در این مسیر ارائه خدمات با محوریت تجربه مشتری و تغییر نگرش نسبت به فرآیندهای تولید محصول، جاری‌سازی خلاقیت در مجموعه بانک، ارتباط مؤثر با فین‌تک‌ها و استارت‌آپ‌ها و …از مواردی است که امروز در بانک ایران‌زمین تحقق یافته است.

تبدیل شدن به بانک دیجیتالی به معنای کامل آن مستلزم اجرای ۷۱۵ریزپروژه در بانک ایران‌زمین بوده که مجموعه آنها جهت پیاده‌سازی بانکداری دیجیتال انجام گرفته است.

نتیجه اجرای این ریزپروژه‌ها، فراهم آمدن کامل‌ترین پلتفرم بانکداری دیجیتالی است که از اواخر سال گذشته به صورت پایلوت در اختیار مشتریان بانک ایران‌زمین قرار گفته است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا