کد خبر: 28090061520
اخبار شرکت هابازارها و خدمات مالیبانک و بیمهروزنامه

بانک توسعه تعاون به بیش از ۲۶ هزار طرح روستایی و عشایری تسهیلات پرداخت کرد

۲۶هزار و ۶۴۱طرح روستایی وعشایری از بانک توسعه تعاون تسهیلات گرفتند.

به گزارش روابط‌عمومی بانک توسعه تعاون، از ابتدای اجرای طرح بزرگ و ملی اشتغال پایدار روستایی وعشایری تا ۲۰آذر امسال ۲۶هزار و ۶۴۱طرح در مناطق روستایی و عشایری از تسهیلات بانک توسعه تعاون استفاده کرده‌اند.

اطلاعات سامانه «کارا»نشان می‌دهد میزان تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون به این تعداد طرح به ۲۷هزار میلیارد ریال رسیده است.

بانک توسعه تعاون به عنوان بانک عامل در طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری در قالب این طرح ،تسهیلات ارزان‌قیمت در اختیار طرح‌های روستایی وعشایری قرار داده است.

این گزارش می‌افزاید: تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون ۵۲هزار و ۲۴۵شغل پایدار در روستاها ومناطق عشایری کشور ایجاد کرده است.

آمارها نشان می‌دهد، استان کرمانشاه با ۴۷۴۶طرح، سیستان و بلوچستان با ۱۹۵۹طرح، گلستان با ۱۴۵۵طرح، گیلان با ۱۳۵۰طرح و فارس با ۱۱۸۰طرح در رتبه‌های اول تا پنجم تعداد طرح‌های مشمول دریافت تسهیلات قرار گرفته‌اند.

در بخش اشتغال پایدار ایجادشده استان‌های کرمانشاه با ۵۸۱۶، خراسان رضوی با ۴۲۰۹، سیستان و بلوچستان با ۲۷۱۸، فارس با ۲۵۳۰و هرمزگان با ۲۱۵۰شغل در رتبه‌های اول تا پنجم قرار دارند.

بر اساس این گزارش در بخش حجم تسهیلات پرداختی نیز استان‌های کرمانشاه با ۲۳۴۰میلیارد ریال، سیستان و بلوچستان با ۱۲۵۴میلیارد، فارس با ۱۲۳۴میلیارد، خراسان رضوی با ۱۱۶۱میلیارد و کرمان با ۱۱۴۷میلیارد ریال در رتبه اول تا پنجم قرار گرفته‌اند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا