کد خبر: 31010023079
بانک و بیمهروزنامه

بانک دی صندوق امانات در اختیار مشتریان قرار می‌دهد

بانک دی به‌منظور پاسخ به نیاز امنیت‌بخشی به اموال افراد و ایجاد آسودگی خاطر و رفاه حال مشتریان برای نگهداری اموال ارزشمند در محیطی امن و عاری از خطر، خدمت صندوق‌های اجاره‌ای (صندوق امانات بانکی) را ارائه می‌دهد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک دی، حفاظت ایمن از سرمایه‌های مالی یکی از دغدغه‌های اصلی است و بانک‌ها به عنوان امین سرمایه‌های مردم موظف به ایجاد شرایط و امکاناتی در راستای صیانت از اموال شخصی افراد هستند و به‌همین منظور بانک دی با هدف ارتقای خدمت‌رسانی به مشتریان در شعب دولت، نیاوران و شهران، امکان بهره‌مندی از صندوق‌های اجاره‌ای را فراهم کرده است.

صندوق‌‎های اجاره‌ای بانک نسبت به صندوق‌های شخصی از امنیت بیشتری برخوردار هستند و محرمانه بودن اموال و امنیت بالا از جمله مزایای صندوق‌های اجاره‌ای محسوب می‌شود.

صندوق‌های اجاره‌ای بانک دی با کیفیت عالی در سطح معیارهای سازمان ملی استاندارد و با ویژگی ضد حریق و برخورداری از شرایط ایمنی ویژه در سه اندازه کوچک، متوسط و بزرگ آماده ارائه به مشتریان گرامی هستند.

مشتریان گرامی می‌توانند با برقراری ارتباط با مرکز ارتباط با دی از طریق شماره تلفن ۲۸۹۳۰-۰۲۱اطلاعات تکمیلی درباره شرایط صندوق‌های اجاره‌ای بانک دی را دریافت کنند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا