کد خبر: 22010021771
اخبار شرکت ها

با حضور مدیرعامل شرکت سیمان ایلام و مدیر حراست هلدینگ صنایع معدنی کاوه پارس؛ مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید حراست شرکت برگزار شد

با حضور مدیرعامل شرکت سیمان ایلام و مدیر حراست هلدینگ صنایع معدنی کاوه پارس مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید حراست این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان ایلام این نشست با حضور  مدیران، و مسئولان بخش های اداری و حفاظتی و حراست شرکت و تعدادی از کارشناسان، با رعایت پروتکل های بهداشتی در ساختمان اداری شرکت برگزار شد.

در این مراسم ضمن تلاوت ایاتی از کلام الله مجید مهندس سارانی با تبریک اعیاد شعبانیه و عید باستانی نوروز ، ضمن ارائه گزارشی از شرایط شرکت اظهار کرد: کارآمدی حراست در پویایی، اثربخشی، راندمان کار و بهره وری سازمان ها و شرکت ها بسیار اثرگذار است.

وی با بیان اینکه امنیت و آرامش خاطر کارکنان باعث تحقق برنامه های پیش بینی شده در زمان مقرر می گردد، افزود: سیمان ایلام بعنوان نقش کلیدی در برنامه های توسعه اقتصادی استان می تواند باشد و بر همین اساس نیروی انسانی به عنوان سرمایه ای ارزشمند و  تاسیسات و تجهیزات به عنوان عوامل تولید بسیار مهم و حفاظت از آنها از اهمیت بالایی برخوردار است و تحقق شعار معظم له بعنوان سال تولید،پشتیبانی ها و موانع زدایی ها،، درگروه تلاش،همکاری و همفکری و درنتیجه رسیدن به ظرفیت تولید خواهد بود

مهندس سارانی افزود: موفقیت حراست در گروه تعامل و همکاری درون سازمانی و برون سازمانی، آموزش، بهره گیری از تجهیزات، سیستم ها، فناوری های نوین و نیروی انسانی توانمند و همراه بودن همه مجموعه خواهدبود

مدیرعامل شرکت سیمان ایلام تغییرات در سازمان ها را امری طبیعی و براساس دستورالعمل های سازمانی ابلاغی از مجموعه بالا دستی عنوان و ضمن معرفی آقای سعید بابا مرادی به عنوان مدیر جدید حراست شرکت از خدمات ارزشمند آقای عمار زرگوش در دوره مسئولیت این واحد تقدیر و برای ایشان آرزوی توفیق نمود.

در این نشست مدیر حراست هولدینگ صنایع معدنی کاوه پارس با تبریک ایام شعبانیه و تبریک عید نوروز ، به بیان روند تحولات انقلاب اسلامی، رهبری فرزانه انقلاب مبنی بر تحقق شعار سال جدید و نقش کارکنان شرکت سیمان در رسیدن به اهداف متعالی شرکت و محقق کردن شعار سال پرداخت.

مهندس سماواتی با اشاره به اینکه صنعت سیمان خصوصا سیمان ایلام درغرب کشور موتور محرک اقتصاد این استان میباشد ، گفت: برقراری امنیت، صیانت از نیروی انسانی و حفاظت تاسیسات، تجهیزات و اماکن از وظایف اصلی حراست شرکت سیمان ایلام است.

وی افزود: حراست چشم بینای سازمان و مدیریت است و به عنوان  مشاور امین و همراه مدیر از برنامه های سازمان صیانت می کند و به طور یقین هیچ برنامه ای بدون همراهی، همکاری و همدلی موثر و مستمر کارکنان محقق نمی گردد.و از زحمات مدیر سابق حراست تقدیرو برای مدیریت جدیدارزوی توفیقات کردند.

همچنین عمار زرگوش نصب مدیر سابق حراست شرکت سیمان ایلام گزارشی از فعالیت دوره مسئولیت خود ارائه و از همراهی مدیریت و مجموعه کارکنان تلاشگر تشکر و قدردانی کردند.

سعید بابا مرادی مدیر جدید حراست شرکت نیز با ابراز خرسندی از حضور در جمع سختکوشان شرکت سیمان ایلام و اعتماد مدیرعامل شرکت و حراست مجموعه هلدینگ صنایع معدنی کاوه پارس ، به اجمال برنامه های خود را در راستای پیشبرد اهداف شرکت سیمان بیان داشت تمام سعی و تلاش ما در راستای رفع موانع بر سر راه تولید است و دراین راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

در پایان این مراسم با اهدا لوح تقدیر از سوی مدیرعامل شرکت سیمان ایلام و حراست هلدینگ کاوه پارس از خدمات و زحمات عمار زرگوش نصب قدردانی شد.

گفتنی است: آقای سعید بابا مرادی مدیرجدید حراست شرکت سیمان ایلام دارای مدرک کارشناسی  ارشد فلسفه ودانشجوی دکترا با بیش از ۲۵ سال سابقه کار و ۱۷سال کارحراستی در رزومه خود می باشد ، این جلسه در ساعت یازده و نیم صبح به برکت صلوات بر محمد و ال محمد پایان یافت.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا