کد خبر: 130602137294
اخبار شرکت هابانک و بیمه

با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی؛ دکتر استاد هاشمی به عنوان رئیس کل بیمه مرکزی معرفی شد

ظهر امروز مراسم تکریم مهندس بهزادپور و معارفه دکتر استادهاشمی به عنوان رئیس کل بیمه مرکزی با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی و مدیران ارشد صنعت بیمه ، برخی از پیشکسوتان و نمایندگانی از شبکه فروش صنعت بیمه برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر علی استاد هاشمی در این مراسم، ضمن قدردانی از اعتماد هیات دولت برای انتخاب وی به عنوان سکاندار صنعت بیمه گفت: در مدت تصدی مهندس بهزادپور، اقدامات خوبی صورت گرفت که امیدوارم بتوانیم با نگاه مدیریتی جدید و در راستای برنامه های راهبردی وزیر اقتصاد، پرچم صنعت بیمه را برافراشته نگاه داریم و خدماتی در شان قدمت دیرینه این صنعت به مردم شریف ایران ارائه دهیم.

رئیس کل بیمه مرکزی از صنعت بیمه به عنوان یک صنعت کارآمد و مردمی یاد کرد و گفت: ما همواره در تلاشیم با بهره گیری از فناوری های نوین، تکیه بر شبکه فروش گسترده و توانمند و تجربیات پیشکسوتان این صنعت، بیش از گذشته آرامش و اطمینان را برای هموطنانمان به ارمغان بیاوریم.

دکتر استادهاشمی در بخش دیگری از سخنان خود بر نظارت هوشمند و ارائه خدمات نوین بر پایه فناوری اطلاعات و ارتباطات تاکید کرد و گفت: در صدد هستیم با ایجاد هم افزایی میان خانواده بزرگ صنعت بیمه اعم از شرکت های بزرگ شبکه فروش، ارزیابان خسارت و اکچوئران، جایگاه صنعت بیمه را ارتقا دهیم که این مهم نیازمند همراهی و همکاری تمامی ارکان صنعت بیمه است.

وی همچنین از توسعه سرمایه انسانی، جانشین پروری و استفاده از تجربه ارزشمند پیشکسوتان، به عنوان یکی از مولفه های ایجاد نوآوری یاد کرد و گفت: باید فضای لازم برای آموزش و شکوفایی خلاقیت در نیروی انسانی صنعت فراهم باشد تا بتوانیم شاهد نوآوری و به کار گیری فناوری های نوین برای توسعه بیمه باشیم.

دکتر استاد هاشمی همچنین از تغییر و به روز رسانی آیین نامه ها به عنوان یکی از برنامه های مدیریتی خود خبر داد و گفت: برای ملموس تر کردن خدمات بیمه ای و افزایش رضایتمندی ذینفعان صنعت بیمه، نیازمند تغییر برخی از مقررات و قوانین قدیمی هستیم.

وی در پایان ضمن قدردانی از کلیه همکاران خود در بیمه مرکزی ، به ویژه همکاران معاونت نظارت در پیشبرد رویکرد جدید نظارتی گفت: صنعت بیمه، تکیه گاه امن مردم و چرخه اقتصادی کشور است که امیدوارم با پیاده سازی رویکردهای جدید مدیریتی، بتوانیم بیش از پیش موجبات آرامش و امنیت مردم را فراهم آوریم.

همچنین در این مراسم، مهندس مجید بهزادپور از همراهی دولت سیزدهم، شبکه فروش، رسانه ها و اصحاب‌ اندیشه و پژوهش در زمان خدمت خود قدردانی کرد و به ارائه گزارشی از عملکرد و دستاوردهای صنعت بیمه پرداخت.

در ادامه شریفی مدیرعامل بیمه ایران به عنوان رییس شورای عمومی سندیکای بیمه گران ایران، از خدمات مهندس بهزادپور تقدیر کرد وبا تشکر از وزیر امور اقتصادی و دارایی به خاطر انتخاب سکانداراین صنعت از درون صنعت بیمه گفت: قطعا با شجاعت و شهامتی که در دکتر استاد هاشمی دیده ام، آینده خوبی برای صنعت بیمه تصور می کنم و در این مسیر سخت همواره در کنار نهاد ناظر خواهیم بود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا