کد خبر: 080402131261
اخبار شرکت هااقتصاد

با حضور پرشور سهامداران؛ مجمع عمومی شرکت گل‌گهر برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق‌العاده شرکت معدنی و صنعتی گل گهر سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ با حضور ۸۰ درصد سهامداران برگزار شد.

در این مجمع پس از ارایه گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی، مجمع عمومی صورتهای مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ را با اکثریت آرا تصویب کرد. همچنین موارد قانونی دیگر همچون انتخاب حسابرس قانونی، انتخاب اعضای هیئت‌مدیره و… انجام شد.

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در مجمع عمومی این شرکت با تشکر از سهامداران حقیقی و حقوقی، چالش‌های پیش آمده بر سر راه شرکت در سال گذشته مالی را تشریح کرد.

مهندس ایمان عتیقی ضمن تشکر از کلیه مدیران، کارکنان و کارگران زحمت‌کش منطقه گل‌گهر و با اشاره به اینکه گل‌گهر تنها شرکتی است که زنجیره کامل فولاد را از سنگ آهن تا ورق را در یک زنجیره شکل داده، اظهار امیدواری کرد؛ با افتتاح طرح های پایین دستی صنعت فولاد، سود حاصله شرکت‌های گروه گل‌گهر افزایش یابد.

وی با بیان اینکه از ماه مارس سال ۲۰۲۲ قیمت کنسانتره و گندله کاهش داشت؛ گفت: خوشبختانه در سه ماه ابتدای امسال قیمت‌ها ۳۰ درصد افزایش داشته که در نتیجه سود شرک‌های معدنی و صنایع معدنی ۱۸ تا ۳۰ درصد افزایش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت همچنین از برنامه گل‌گهر برای تبدیل به هلدینگ خبر داد. به گفته وی این شرکت در بخش تامین انرژی هم برنامه‌ریزی کرده و نیروگاه خورشیدی گل‌گهر تا شهریور امسال افتتاح و گل گهر نخستین شرکت موفق در تولید برق خورشیدی خواهد شد.

شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در پایان مجمع عمومی عادی سالیانه، ۳۹ تومان سود به ازای هر سهم تقسیم کرد. همچنین در جلسه مجمع فوق العاده شرکت نیز تغییرات اساس‌نامه به منظور تطبیق با اساسنامه پیشنهادی سازمان بورس به تصویب مجمع عمومی رسید.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا