کد خبر: 191001116034
روزنامهعصر انقراض (طنز)

با سرعت مطمئن حرکت کنید (طنز)

وزیر ارتباطات: «اینترنت ماهواره‌ای در ایران فعال شده اما در جریان اینکه چند دستگاه فعال شده، نیستم / به اپراتورهای ماهواره‌ای ابلاغ کرده‌ایم که ملزم به رعایت قواعد جمهوری اسلامی هستند.»

راضیه حسینی

اپراتورهای ماهواره‌ای توجه داشته باشید، این‌جا نمی‌توانید هرچقدر دل‌تان خواست با قدرت و سرعت حرکت کنید. حتماً باید سرعت مطمئنه را لحاظ کنید. در دانلودها کمی دست‌تان باز است و می‌توانید طی دو، سه ساعت یک کلیپ دانلود کنید.

اما در آپلودها باید بسیار محتاطانه پیش بروید. هرچقدر آرام‌تر، بهتر. اگر سؤالی داشتید می‌توانید از باتجربه‌های جمع، همراه اول، ایرانسل و ای دی اس ال بپرسید. آنها رکوردهای بی‌نظیری در این زمینه دارند. تقریباً هیچ کشوری هنوز نتوانسته به گرد پای‌شان برسد.

مثلاً گاهی آپلود آن‌قدر آهسته و پیوسته می‌رود که وقتی کار تمام شد، فرستنده اصلاً یادش نمی‌آید چه فایلی بود و برای چه قرار بود آپلود کند.

در زمینه باز کردن سایت‌ها هم توجه داشته باشید، تا می‌توانید فرد پشت سیستم را دق بدهید، طوری که به زمین و زمان بد و بیراه بگوید و دقیقاً وقتی دستش به سمت دکمه بستن می‌رود، وی را سورپرایز کنید و صفحه باز شده را جلوی صورتش بگیرید.

خواهید دید چه ذوق و شعف خاصی در چهره‌اش نمایان می‌شود. این خوشحالی مخصوص کاربران ایرانی است و هیچ کجای جهان نخواهید دید.

به زودی متوجه می‌شوید ما ایرانی‌ها خوش‌حال‌ترین مردم دنیاییم. میزان شادی ما برای باز شدن یک فایل، برابری می‌کند با شادی آرژانتینی‌ها بعد از فتح جام جهانی فوتبال.

توجه داشته باشید. حتماً گاهی خودتان را به قطعی و غشی بزنید. طوری بروید که انگار اصلاً نبودید. هیچ‌وقت عذرخواهی نکنید. همیشه طلب‌کار باشید و بگویید من سرعتم از همه جا بهتره. شماها عرضه ندارید استفاده کنید.

تا می‌توانید دل‌بخواهی کار کنید. هیچ‌وقت طبق برنامه و روال پیش نروید. همیشه کاربران‌تان را شگفت‌زده کنید. البته که خوب می‌دانید جذاب‌ترین شگفت‌زدگی از نوع منفی‌اش است.

با رعایت این قوانین می‌توایند به راحتی در ایران فعالیت داشته باشید و احساسی متفاوت و جذاب را تجربه کنید.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا