کد خبر: 28010022527
روزنامهعصر انقراض (طنز)مسئولیت های اجتماعی (کرونا)

با فداکارترین مسئولان ایران آشنا شوید (طنز)

راضیه حسینی

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان تزریق سهمیه واکسن کرونا پاکبانان به برخی مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر را تایید کرد.

شهردار آبادان: «به علت ترس و استرس پاکبانان، ناچار شدیم تعدادی از واکسن‌های کرونا را به مدیران مختلف شهرداری تزریق کنیم.»

در زمان‌های قدیم برخی از پادشاهان برای اینکه مطمئن شوند توی غذای‌شان سمی وجود ندارد، از شخصی استفاده می‌کردند تا قبل از آنها کمی از غذا را امتحان کند، اگر زنده ماند، بعد خودشان شروع به خوردن می‌کردند. حالا هم همین اتفاق افتاده است و مدیران شهرداری آبادان فقط و فقط برای آرامش خیال پاکبانان، خودشان را سپر بلا کردند و واکسن زدند. البته حواس‌شان نبوده و کل ظرف را برای تست کردن غذا خوردند و دیگر برای پادشاه بیچاره چیزی نگذاشتند. احتمالاً فکر می‌کردند دیگ پر از غذا پشت در است و سریع یک بشقاب دیگر آماده می‌کنند و می‌آورند، اصلاً حواس‌شان نبوده که کلاً همین یک بشقاب غذا بود و دیگر خبری از آن نیست.

 اما مهم این است پاکبانان‌ها حالا می‌دانند که واکسن خطری ندارد و می‌توانند بدون ترس بزنند. (خیلی مهم نیست چند ماه دیگر و چه زمانی به دست‌شان می‌رسد.) و بالاخره یک روزی واکسن خواهند زد و در آن روز از شجاعت و فداکاری مسئولان شهرداری آبادان تشکر ویژه می‌کنند؛ مسئولانی که حاضر شدند در دوران اوج شیوع کرونا خطر زدن واکسن را به جان بخرند تا خیال نیروهای زیردست خود را راحت کنند، مدیرانی که لحظه‌ای تردید نکردند و رفتند در دل خطر چون ممکن بود بعد از زدن واکسن، تبدیل به زامبی مدیر شوند.

 این واکسن از آن مدل‌هایی نبود که پاکبان‌ها و پرستارهای ایرانی پیش از این زده بودند. این مدل گویا خیلی فرق داشت و به همین دلیل پاکبان‌های آبادانی از مدیران خواستند اول شما بزنید بعد ما. واکسن توزیع‌شده در آبادان احتمالاً آن‌قدر خاص و عجیب بوده که هیچ پاکبانی در کل آبادان حاضر به زدن آن نشده و به ناچار مسئولان فداکار شهرداری، خودشان را سپر بلا کردند و واکسن زدند. باید بر دستان این مدیران بوسه زد. (البته اون دستی که واکسن خورده ممکنه هنوز درد داشته باشد؛ اون یکی رو برای بوسه انتخاب کنید.)

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا