کد خبر: 18080053964
اخبار شرکت ها

بخشی از تجهیزات مراکز درمانی، بهداشتی و آموزشی جنوب استان بوشهر تامین و تحویل شد

شورای راهبردی شرکتهای پتروشیمی منطقه پارس، بخشی از تجهیزات مورد نیاز اداره آموزش و پرورش شهرستان عسلویه، شبکه بهداشت شهرستان‌های عسلویه و دیر و همچنین بیمارستان شهید قاسم سلیمانی چاه مبارک را طی مراسمی تحویل داد.

به گزارش روابط عمومی شورای راهبردی، در این مراسم که در شرکت پتروشیمی نوری، برگزار شد،‌ در ابتدا تقی صانعی، مدیر عامل شرکت پتروشیمی نوری و عضو شورای راهبردی، ضمن بیان نقش بارز مردم منطقه در میزبانی شایسته از صنعت، بر رویکرد مثبت شورا در توسعه پایدار منطقه و انجام فعالیت‌های عام المنفعه تاکید کرد.

وی در ادامه با اشاره به سابقه شکل گیری شورای راهبردی، گام‌های برداشته شده، مخصوصاً در تجهیز بیمارستان‌های منطقه در دوران کرونا را قابل توجه عنوان کرد و خواستار لزوم همیاری همه ارکان منطقه‌ای اعم از شرکت‌های نفتی و دستگاه‌های دولتی در رفع محرومیت منطقه شد.

در ادامه عبدالهی معاون آموزش و پرورش عسلویه، احمدی نماینده منطقه سوم نیروی دریای سپاه، جاسم زارعی رییس شبکه بهداشت شهرستان عسلویه و احمد آخوندی رییس شبکه بهداشت دیر، به طرح موضوعاتی درباره همکاری مشترک با شورای راهبردی برای رفع نیازهای منطقه پرداختند.

در پایان لوح تحویل اقلام به امضای مهندس صانعی عضو شورای راهبردی و چهار مجموعه فوق رسید و تحویل انجام پذیرفت.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا