کد خبر: 201001116194
اقتصادبازاربازارها و خدمات مالی

بررسی مشخصات فنی کوییک GX/ سایپا این خودرو را با چه قیمتی عرضه می‌کند؟

کوییک GX یکی دیگر از نسخه‌های جدید محصول پرطرفدار سایپاست که در آخرین طرح فروش این شرکت خودروسازی عرضه شده است. این خودرو با چه قیمتی به بازار می‌آید؟ نسخه جدید کوییک چه مشخصات فنی دارد؟

به گزارش تجارت‌نیوز، پس از توقف تولید پراید، گروه خودروسازی سایپا تصمیم به جایگزینی کوییک، بجای پراید را اجرا کرد.

پس از عرضه موفق کوییک توسط گروه سایپا، خودروساز وطنی تصمیم گرفت نسخه‌های متنوع‌تری از این محصول محبوب را روانه بازار گرداند تا نظر طیف گسترده‌تری را جلب نماید. در همین رابطه، کوییک GX معرفی شد که به‌زودی روانه بازار می‌شود.

گروه خودروسازی سایپا مرحله جدید پیش فروش برخی از نسخه‌های جدید کوییک را اعلام کرد. این طرح فروش که قرار است از روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۲ آغاز شود، تا پایان روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۵ مهلت خواهد داشت.

در این طرح، قیمت این خودروها غیرقطعی بوده و در زمان ارسال دعوتنامه، قیمت نهایی مشخص خواهد شد. اما مبلغی که برای این پیش‌فروش در نظر گرفته شده است، ۱۱۲ میلیون تومان است.

مشخصات فنی کوییک GX

این مدل جدید کوییک، مانند سایر اعضای سری X200 سایپا، مجهز به یک موتور ۱/۵ لیتری تنفس طبیعی ۸ سوپاپه بوده و این موتور با اتصال به گیربکس ۵ سرعته دستی، توانایی تولید ۸۷ اسب بخار، قدرت و ۱۲۸ نیوتن متر، گشتاور را دارد.

البته باید به این نکته نیز اشاره کردکه پیشرانه مذکور از استاندارد یورو ۵ بهره می‌برد.

مهم‌ترین ویژگی تیپ جدید GX، موتور ارتقایافته M15GSI است که توسط شرکت مگاموتور و براساس موتور M15 تیبا، ساخته شده و تغییرات زیادی در آن رخ داده است.

در زمینه امکانات رفاهی و ایمنی می‌توان به مواردی چون فرمان کمکی برقی، چراغ‌های روز، مانیتور لمسی ۷ اینچی به همراه دوربین دید عقب، سیستم کروزکنترل (در نسخه اتوماتیک)، تهویه مطبوع الکتریکی، فرمان D-CUT با غربلیک چرمی، دو ایربگ ایمنی، سنسورهای هشدار دهنده موانع در عقب خودرو، رینگ‌های آلومینیومی، سیستم GSI، سیستم TPMS و… را داشته باشد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا