کد خبر: 170702139929
اقتصادبازاربازارها و خدمات مالیتولید و بازرگانی

بروزترین نقشه ها و قیمت فرش را از کارخانه فرش کاشان بپرسید

قیمت فرش به عوامل مختلفی مانند طرح نقشه، ابعاد، تراکم و شانه بستگی دارد. امروز انواع فرش ماشینی با طرح‌های کلاسیک و مدرن با رنگ‌بندی بسیار جذاب مناسب برای دکوراسیون‌های مختلف طراحی و تولید می‌شود.

در ادامه درباره نحوه خرید جدیدترین و به‌روزترین فرش‌ها و انواع آن توضیح می‌دهیم.

چرا فرش‌ مدرن محبوب و پرفروش است؟

در فرش‌های مدرن، نقشه‌های سنتی و شلوغ فرش‌های دست‌بافت قدیمی را مشاهده نمی‌کنید‌. انواع فرش مدرن با نقشه‌های بسیار متنوع و رنگ‌بندی‌های گسترده برای دکوراسیون‌های مدرن، مینیمال و حتی کلاسیک طراحی و تولید می‌شوند و فروش بسیار بالایی دارند.

فرش گل‌برجسته، فرش وینتیج، فرش فانتزی، طلاکوب و دیگر مدل‌های مطرح آن، از انواع فرش مدرن هستند که برای استفاده در تمام دکوراسیون‌ها و بخش‌های مختلف خانه، سالن‌ها، بوتیک‌ها و مکان‌های دیگر مناسب هستند.

فرش طوسی، فیلی، نقره‌ای، سفید، بژ، صدفی و دودی‌رنگ جزء محبوب‌ترین رنگ‌های فرش‌های مدرن و مینیمال هستند. رنگ‌های آبی و سرمه‌ای نیز از دیگر رنگ‌های پرکاربرد برای تولید فرش‌های مدرن و فانتری به‌شمار می‌آیند.

این فرش‌ها با کیفیت، تعداد شانه و میزان تراکم بسیار خوبی تولید می‌شوند و برخی از آنها به فرش دست‌بافت بسیار شبیه هستند‌. قیمت فرش ماشینی نسبت به فرش دست‌بافت بسیار پایین‌تر بوده و در مدل دلخواه قابل سفارش و خریداری است.

میزان تراکم و شانه در فرش چیست؟

به گره‌هایی که در طول فرش وجود دارد، تراکم گفته می‌شود. میزان تراکم بر قیمت فرش ۱۲ متری و دیگر ابعاد آن تاثیر مستقیم دارد‌.

فرش‌های دارای تراکم ۳۶۰۰، ۴۱۰۰ و ۴۵۰۰ از استحکام و انسجام بیشتری برخوردار هستند، در نتیجه، قیمت و دوام آنها از فرش‌های با تراکم پایین بالاتر است.

تعداد ریشه‌ها و گره‌هایی که در یک متر از عرض فرش ماشینی وجود دارد، شانه فرش نامیده می‌شود. برای مثال، در عرض یک فرش ۱۵۰۰ شانه، ۱۵۰۰ گره وجود دارد‌.

تعداد شانه بالای یک فرش، نشان‌دهنده ظرافت بافت و زیبایی آن است. قیمت فرش ۹ متری به طرح و شانه آن بستگی دارد. فرش‌ ۱۵۰۰ شانه با تراکم ۴۵۰۰ به‌دلیل برخورداری از بافت بسیار ریز و ظرافت بالا، به فرش دست‌بافت بسیار شبیه بوده و طول عمر بالایی دارد‌.

فرش طلاکوب چیست؟

فرش طلاکوب یکی از طرح‌های جدید فرش ماشینی است که نقشه آن از گل‌های طلایی‌رنگ در رنگ زمینه کرم، نسکافه‌ای، فیلی، نقره‌ای، زغالی، مشکی و دودی تشکیل می‌شود.

این فرش‌ها ظاهر بسیار شیک و چشمگیری دارند و به‌دلیل ترکیب رنگی خاص، برای دکوراسیون‌های کلاسیک و مدرن انتخاب بسیار مناسبی هستند. قیمت فرش طلاکوب براساس میزان شانه و تراکم آن تعیین می‌شود.

فرش طلاکوب محبوبیت و طرفداران زیادی دارد و در شانه‌های ۷۰۰، ۱۰۰۰، ۱۲۰۰ و ۱۵۰۰ تولید می‌شود. فرش‌های طرح طلاکوب دارای ۲ نوع ساده و برجسته هستند‌.

در فرش طلاکوب برجسته، گل‌های طلایی‌رنگ فرش به‌دلیل برجستگی بیشتر جلوه زیباتری ایجاد می‌کنند. این نوع فرش‌ها دارای نقشه‌های متنوع بسیار شیک و ترکیب رنگی جذابی هستند‌.

فرش‌های طرح طلاکوب به‌دلیل برخورداری از نقشه خاص و زمان‌بر بودن طراحی و تولید قیمت بالاتری نسبت به فرش‌های دیگر دارند.

فرش‌های گل‌برجسته ۱۵۰۰ شانه با تراکم بالا ظاهر بسیار زیبا و لوکسی مانند فرش دست‌بافت دارند و با نخ‌های درجه یک آنتی‌باکتریال بافته می‌شوند.

ویژگی‌های فرش گل‌برجسته چیست؟

فرش گل‌برجسته یا فرش بوستان از مدل‌های محبوب و پرطرفدار محسوب‌ می‌شود. در این مدل، برخی از اجزاء نقشه دارای برجستگی و ارتفاع خاب بیشتری نسبت به سطح فرش هستند‌.

فرش گل‌برجسته به‌دلیل طرح خاصی که دارد، به فرش سه‌بعدی نیز مشهور است. این مدل فرش به‌صورت ماشینی، دست‌بافت و تابلوفرش تولید می‌شود.

از این فرش لوکس و خوش‌نما برای دکوراسیون‌های کلاسیک و خانه‌های سنتی استفاده می‌کنند. در کارخانه فرش کاشان این سبک فرش با نقشه و رنگ‌بندی فوق‌العاده زیبا و شکیل و با استفاده از مرغوب‌ترین نخ‌های تار، پود و خاب بافته می‌شود‌.

این سبک فرش تنوع قیمت بالایی دارد. برای اطلاع از قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ گل برجسته و نحوه خرید آن با کارشناسان سایت کارخانه فرش کاشان تماس بگیرید.

بروزترین نقشه ها و قیمت فرش را از کارخانه فرش کاشان بپرسید - تصویر 2

نحوه خرید جدیدترین فرش‌های کارخانه فرش کاشان

کارخانه فرش کاشان از برترین تولیدکنندگان انواع فرش دست‌بافت و فرش ماشینی با تنوع بسیار بالا، بهترین کیفیت و جدیدترین نقشه‌ها است.

مجموعه عظیمی از انواع فرش ۱۵۰۰شانه، ۱۲۰۰شانه، ۱۰۰۰شانه، ۷۰۰شانه و ۵۰۰شانه با تراکم‌ بالا و رنگ‌بندی متنوع را از کارخانه فرش کاشان می‌توانید تهیه کنید.

علاقه‌مندان به فرش‌های مدل بامبو، طرح افشان، خشتی، بدون حاشیه، سجاده‌ای، محرابی، وینتج، فرش‌های با رنگ قرمز، آبی، گردویی، کاربنی، فرش کوروش، طرح شمس، طرح روژان و سایر نقشه‌ها و طرح‌های خاص دیگر با مراجعه به سایت کارخانه فرش کاشان می‌توانند این ‌‌طرح‌ها‌ را با کیفیت درجه یک خریداری کنند.

قیمت فرش‌ این کارخانه تنوع بالایی دارد و مشتریان با هر میزان بودجه می‌توانند فرش دلخواه خود را با مرغوب‌ترین کیفیت تهیه کنند.

چگونه از قیمت فرش‌های کارخانه‌ فرش کاشان مطلع شویم؟

با مراجعه به سایت کارخانه فرش کاشان، می‌توان انواع فرش‌های دست‌بافت و ماشینی این کارخانه را با قیمت آن مشاهده کرده و مدل دلخواه را به‌صورت آنلاین یا حضوری خریداری کرد.

تمام فرش‌های ارائه‌شده توسط این شرکت با ضمانت قیمت، دوام و کیفیت بدون هیچ‌گونه واسطه به فروش می‌رسند. این کارخانه مرغوبیت و دوام انواع فرش‌های گل‌برجسته، طلاکوب و دیگر مدل‌ها را به‌مدت ۵ الی ۱۰ سال ضمانت می‌کند.

با مراجعه به سایت این کارخانه می‌توان به‌راحتی فرش مورد نظر خود را با اطمینان از مناسب‌بودن قیمت آن تهیه کنید. سفارش‌ها از سراسر ایران در سریع‌ترین زمان ارسال می‌شوند و حداکثر تا ۱۰ روز به دست مشتریان می‌رسند.

مشتریان گرامی با تماس با کارشناسان فرش کاشان می‌توانند قیمت انواع فرش را استعلام گرفته و مدل مد نظر خود را با ابعاد درخواستی سفارش دهند.

کارخانه فرش کاشان در نحوه ارسال و قیمت‌ کالاها عملکرد بسیار خوبی داشته و توانسته رضایت بیش از ۹۵درصد مشتریان خود را کسب نماید.

جمع‌بندی

قیمت فرش به میزان تراکم، شانه، طرح و ابعاد آن بستگی دارد. فرش‌های ماشینی قیمت بسیار کمتری نسبت به فرش دست‌بافت دارند اما بسیاری از طرح‌های آن ازنظر نما و ساختار به فرش دست‌بافت بسیار شبیه هستند.

فرش‌های طرح طلاکوب و گل‌برجسته از زیباترین و خاص‌ترین مدل‌های فرش ماشینی هستند که با توجه به رنگ‌شان، می‌توان از آنها در دکوراسیون‌های کلاسیک و مدرن استفاده کرد.

فرش‌های مدرن دارای طرح‌ و رنگ‌های بسیار متنوعی هستند. از انواع این فرش می‌توان در تمام دکوراسیون‌ها و‌ به‌صورت اختصاصی در اتاق کودکان، آشپزخانه و اماکن مختلف استفاده کرد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا