کد خبر: 241102151782
اخبار شرکت هاتولید و بازرگانی

برگزاری آیین اختتامیه دومین دوره مسابقات بزرگ قرآن کریم استانی شرکت نفت و گاز اروندان

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در آیین اختتامیه مسابقات آیات فجر بر لزوم گسترش فرهنگ قرآن میان کارکنان صنعت نفت تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان،(دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲) آیین اختتامیه دومین دوره مسابقات بزرگ قرآن کریم با حضور عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، حجت الاسلام و المسلمین عادل پور امام جمعه خرمشهر، سواری معاون سیاسی فرماندار خرمشهر، حجت السلام حردانیان مسئول دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی استان خوزستان، جمعی از روسا و کارکنان، قاریان و شهروندان خرمشهری در سالن همایش های اتاق بازرگانی این شهر برگزار شد.

در این آیین عذاری اهوازی ضمن تبریک ایام‌ الله دهه فجر، ولادت با سعادت امام حسین علیه السلام و اعیاد شعبانیه اظهار داشت: ظرفیت های بسیار خوبی برای فعالیت قرآنی در شهرهای خرمشهر، هویزه و سوسنگرد وجود دارد و برگزاری کلاس های آموزش قرآن می تواند فرهنگ قرآنی را به نحوی شایسته ترویج کنند.

وی ادامه داد: اُنس و همه گیری قرآن سبب می شود تا کانون های خانواده تقویت شود و در این مسیر از همه فعالان قرآنی درخواست دارم تا توجه به قرآن را جدی بگیرند و در جهت گسترش آن در تمام ابعاد تلاش کنند.

در ادامه مراسم امام جمعه خرمشهر با اهدای لوحی ضمن تقدیر از زحمت مدیرعامل و مسولین امر فرهنگی شرکت نفت و گاز اروندان گفت: این اقدام شرکت نفت و گاز اروندان قابل ستایش است و نمونه خوبی برای سایر شرکت ها و سازمان هاست و افزود؛ قرآن کریم سرشار از پندها و آموزه های دینی است و انسان باید علاوه بر قرائت قرآن با تدبر و تفکر در معانی قرآن این آموزه ها را در زندگی خود به کار گیرد، زیرا قرآن چراغ راهی مختص همه زمان هاست و هیچگاه تعالیم آن قدیمی نخواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین عادلپور در خصوص حضور حداکثری در انتخابات افزود: حضور در انتخابات یک وظیفه شرعی است و مردم با انتخاب درست و رای دادن به فرد اصلح می توانند در سرنوشت شهر و دیار خود سهیم باشند.

علی حسن زاده مسئول دارالقرآن کریم شرکت نفت و گاز اروندان در این مراسم در گزارشی اظهار داشت؛ در این مسابقات که در سطح وزارت نفت کم سابقه میباشد، بیش از ۱۷۰۰ تن از برادران و خواهران در چندین رشته قرآنی با هم بمدت یک هفته به رقابت پرداختند و سرانجام ۸۰ نفر به عنوان نفرات برگزیده این دوره از مسابقات معرفی شده و در انتهای این آیین با اهدای لوح سپاس و هدایای نقدی از آنها تقدیر بعمل آمد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا