کد خبر: 25050196689
اخبار شرکت هابانک و بیمه

برگزاری اولین جلسه ستاد اربعین پست بانک ایران به ریاست مدیر‌عامل و تصویب برنامه‌های بانک برای راهپیمایی اربعین

اولین جلسه ستاد اربعین پست بانک ایران روز سه‌شنبه ۲۵ مرداد ماه جاری با حضور اعضاء و به ریاست دکتر بهزاد شیری مدیر‌عامل پست بانک ایران برگزار و برنامه‌های حضور پست بانک در راهپیمایی اربعین بررسی و تصویب شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، در این جلسه ضمن تأکید بر مشارکت و حضور فعال بانک در برپائی هرچه باشکوه‌تر برنامه پیاده‌روی اربعین سالار و سرور شهیدان حضرت امام حسین(ع) در سال ۱۴۰۱، برنامه‌های پیشنهادی بانک در این زمینه مطرح و پس از بررسی تصمیمات لازم اتخاذ شد.

بنابراین گزارش براساس تصمیمات متخذه در جلسه ستاد اربعین پست بانک ایران، مقرر شد نسبت به استقرار خودروی عابر‌بانک سیار بانک در مسیر زائرین عتبات عالیات در استان ایلام اقدام شود.

همچنین آماده سازی شعب و باجه‌های بانکی در مسیر زائرین برای ارائه خدمات بانکی، تهیه و توزیع غذای گرم برای زائران و تهیه و توزیع آب معدنی در استان‌های خوزستان و ایلام از دیگر برنامه‌های مصوب پست بانک ایران، در جلسه ستاد اربعین بانک به تصویب رسید.

علاوه بر این، ایجاد موکب در روز اربعین برای زائران حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در تهران (شهر ری)، حضور همکاران ستادی و اجرایی در مراسم راهپیمایی اربعین، تهیه و توزیع اقلام تبلیغاتی و فرهنگی ( کتاب و ادعیه) برای زائران و اقامت و اسکان موقت زائران در شهرستان‌های اهوار، خرمشهر، آبادان و ایلام از دیگر برنامه‌های مصوب ستاد اربعین پست بانک ایران است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا