کد خبر: 281102152067
اخبار شرکت هابانک و بیمه

برگزاری مجمع عمومی فوق العاده؛ افزایش سرمایه بیمه پارسیان به تصویب سهامداران رسید

افزایش سرمایه بیمه پارسیان به تصویب سهامداران رسیدمجمع عمومی فوق العاده این شرکت در مورخ با حضور بیش از۸۷ درصد سهامداران، هیات رییسه مجمع، ناظرین، حسابرس و نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، نماینده بیمه مرکزی و حسابرس قانونی شرکت به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد.

به گزارش عصراقتصاد، مجمع عمومی فوق العاده این شرکت در مورخ با حضور بیش از۸۷ درصد سهامداران، هیات رییسه مجمع، ناظرین، حسابرس و نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، نماینده بیمه مرکزی و حسابرس قانونی شرکت به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد.

بر اساس این گزارش؛ در ابتدای جلسه، هادی اویارحسین نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه پارسیان، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به تشریح عملکرد این شرکت و اهداف مورد نظر جهت افزایش سرمایه پرداخت، بر اساس مستندات ارایه شده، افزایش سرمایه این شرکت از محل سود انباشته و اندوخته سرمایه ای از ۱۳،۰۰۰ میلیارد ریال به ۱۶،۰۰۰ میلیارد ریال با هدف ارتقای رتبه توانگری مالی و حفظ و ارتقای سهم بازار انجام خواهد شد که این مهم به تصویب سهامداران رسید.

همچنین در خصوص اصلاح اساسنامه شرکت، براساس اصلاحات ابلاغی بیمه مرکزی و سازمان بورس و اوراق بهادار در این مجمع تبادل نظر و به تصویب حداکثری سهامداران رسید.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا