کد خبر: 251102151933
اخبار شرکت هابانک و بیمه

برگزاری مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام شرکت بیمه میهن(سهامی عام)

این جلسه ساعت ١٠ صبح روز چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ در محل شرکت بیمه میهن برپا گردید.

به گزارش عصر اقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه میهن، مجمع عمومی فوق العاده بیمه میهن با حضور کلیه سهامداران محترم یا نمایندگان قانونی آنان در جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت راس ساعت ۱۰صبح روز چهارشنبه مورخ ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ در محل شرکت به نشانی: تهران، خیابان شهید خالداسلامبولی، نبش خیابان بیست و هشتم، پلاک ۹۰ ساختمان بیمه میهن، طبقه نهم برگزار گردید.

دستور جلسه این مجمع تصمیم‌گیری ۱- در خصوص افزایش سرمایه شرکت ۲- تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه مصوب بیمه مرکزی ج.ا.ا و سازمان بورس اوراق بهادار برای شرکت‌های بیمه ۳- سایر مواردی است که در صلاحیت مجمع عمومی فوق‌العاده می باشد.

همچنین سهامداران محترم جهت حضور در جلسه مجمع مذکور می‌بایست حتما کارت ملی و در صورتی که وکالت از طرف افراد دیگر دارند، باید وکالت‌نامه محضری به تاریخ برگزاری و موضوع مجمع از سوی سهامدار را به همراه داشته باشند. ضمنا در رابطه با نمایندگان اشخاص حقوقی علاوه بر کارت ملی، ارائه اصل معرفی‎‌نامه شخص حقوقی با امضای صاحبان امضا مجاز نیز الزامی می‌باشد.

مشاهده همزمان مجمع از طریق لینک www.mihaninsurance.com صورت زنده امکان‌پذیر است شایان ذکر است سهامداران محترم می‌توانند سوالات و نظرات خود را از این طریق مطرح تا نسبت به پاسخگویی به آنها مطابق با ضوابط مجامع اقدام گردد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا