کد خبر: 110203157932
جامعه و فرهنگبا حضور مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران و شهردار منطقه ۳

برگزاری مراسم تکریم از پاکبانان مناطق ۳ و ۶ پایتخت به مناسبت روز کارگر

مراسم تکریم ۸۰۰ نفر از پاکبانان مناطق ۳ و ۶ به مناسبت روز کارگر با حضور رضا محمدی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران ، حمید جوانی شهردار منطقه ۳ و جمعی از مدیران شهری در منطقه ۳ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، محمدی مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران اظهار کرد: برطبق آمار سامانه ۱۳۷ که سامانه ای نظارتی می باشد شاهد کاهش ۶۵ درصدی شکایت‌ها در حوزه پسماند و بهبود عوامل موثر در نظافت شهر هستیم.

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران درخصوص وضعیت مخازن در سطح شهر گفت: سال گذشته ۳۳ درصد کل مخازن سطح شهر نوسازی و ۱۷ هزار مخزن جدید در میان مناطق توزیع شد .

در ادامه حمید جوانی شهردار منطقه ۳ اظهار داشت: این روز فرصتی است برای گرامیداشت و قدردانی از کارگرانی که با تلاش و پشتکار خود، به توسعه و پیشرفت و تمیزی شهر به ما کمک می کنند.

شهردار منطقه ۳، کارگران را از مهمترین پتانسیل های هر جامعه ای برشمرد و افزود: این قشر از جامعه با کار و تلاش خود به پویایی ، توسعه و رشد کشور کمک می کنند.

جوانی شهردار منطقه ۳ اظهار داشت ؛ پاکبانان یکی از اقشار زحمتکش خدمات رسان شهرداری تهران هستند چرا که در تمام فصول سال و شرایط مختلف جوی ، تعطیلات رسمی ، اعیاد و مناسبت های مذهبی و ملی بصورت تمام وقت در خدمت شهر هستند و جز نیروهای خط مقدم خدمات رسان به شهروندان در مقوله آراستگی و زیبایی شهر به حساب می آیند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا