کد خبر: 050303160645
جامعه و فرهنگ

برگزاری مراسم یادبود شهید جمهور با حضور بانوان در ناحیه ۶ منطقه ۱۶

عطااله حسینی شهردار ناحیه ۶ از برگزاری مراسم عزاداری برای شهید سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور فقید جمهوری اسلامی ایران و همراهان ایشان، توسط بانوان در سرای محله باغ آذری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری ناحیه ۶ منطقه ۱۶،  شهردار ناحیه ۶ ضمن عرض تسلیت و همدردی با خانواده‌های شهدا و مردم ایران، اظهار داشت: «این مراسم با حضور جمعی از بانوان برگزار شد و سرای محله باغ آذری به‌عنوان مکانی برای تجمعات اجتماعی و فرهنگی، بار دیگر نقش خود را در ایجاد فضایی برای بیان احساسات و همبستگی مردم به نمایش گذاشت.

وی همچنین افزود: «شهید سید ابراهیم رئیسی، از شخصیت‌های برجسته و متعهد جمهوری اسلامی ایران بود که در طول دوران خدمت خود همواره در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و خدمت به مردم تلاش کرد. شهادت ایشان ضایعه‌ای بزرگ برای کشور است و برگزاری چنین مراسم‌هایی، نشان می‌دهد که یاد و خاطره ایشان همواره در دل‌ها زنده خواهد ماند.»

حسینی در پایان گفت: «ما در شهرداری ناحیه ۶ منطقه ۱۶ همواره تلاش می‌کنیم تا با برگزاری چنین مراسم‌هایی، یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم و پیام‌های ایشان را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.»

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا