کد خبر: 07070048192
اخبار شرکت ها

برگزاری پنجمین همایش ایمنی و مدیریتHSEE پیمانکاران منطقه به میزبانی شرکت سنگ آهن گهرزمین

پنجمین همایش ایمنی و مدیریتHSEE پیمانکاران منطقه به میزبانی شرکت سنگ آهن گهرزمین شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی، در شرکت سنگ آهن گهرزمین با دعوت از پیمان کاران منطقه گل گهر، پنجمین همایش ایمنی و مدیریت HSEE با حضور دکتر محمدرضا خضری پور عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت وسرمایه انسانی، سید شجاع الدین گلسرخی مدیر HSEE، جمعی از مدیران گهرزمین و اساتید این حوزه برگزار شد.

دکتر محمدرضا خضری پور، در این همایش ضمن اشاره به ایثار و ازخودگذشتگی شهدای آتش نشان در هشت سال دفاع مقدس و اطفا حریق پالایشگاه نفت آبادان از همکاران HSEE مجموعه های مختلف صنعتی و معدنی تشکر و قدردانی کرد.

وی همچنین؛ پیامد زحمات همکاران HSEE را ایجاد محیط امن و ایمن برای کارکنان ارزیابی کرد و پیامد محیط امن را سلامتی همکاران دانست.

مهندس گلسرخی مدیر HSEE گهر زمین هم ضمن ارائه گزارش از ایمنی محیط کار در محیط معدن گفت؛ تجربه نشان داده اگر مدیران بخش های مختلف تعهد به موارد ایمنی داشته باشند ۷۰ درصد موارد ناایمن در محیط کار از بین می رود و از بخش زیادی از حوادث جلوگیری می شود.

مدیر HSEE گهرزمین در پایان استرس های شغلی برگرفته از محیط کار و خانواده را هم از دیگر عوامل در ایجاد حوادث محیط کار دانست.

در ادامه این مراسم اساتید حوزه های مختلف ایمنی و بهداشت محیط به ایراد سخنرانی پرداختند و در پایان با اهدا جوایز به کارکنان پرتلاش حوزه HSEE از آنها تشکر و قدردانی به عمل آمد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا