کد خبر: 170203158450
جامعه و فرهنگ

برگزاری کلاس آموزشی ۱۳۷ پلاس برای شهروندان در سرای محله سازمان برنامه شمالی

با هماهنگی شهردار ناحیه ۴ و با تلاش مدیر اداره ۱۳۷ منطقه۵ و همکاری سرای محله سازمان برنامه شمالی، کارگاه آموزشی سامانه ۱۳۷ پلاس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۵، علی خراسانی شهردار ناحیه ۴ ضمن استقبال از برگزاری این نوع کلاس‌های آموزشی برای شهروندان عزیز، اظهار داشت: آموزش و ارتقاء علمی و توانمندسازی شهروندان و منابع انسانی از نکاتی است که همواره مورد تدبیر و تاکید شهردار منطقه بوده و هدایت و کنترل، ساماندهی فوریتهای خدمات شهری، شناخت مسائل و مشکلات محلات از جمله این تدابیر است.

شهردار ناحیه۴ در ادامه سامانه ۱۳۷ پلاس را بستر مناسب برای مشارکت فعالانه شهروندان در رفع مشکلات و معضلات شهری عنوان کرد و افزود: شهروندان چشم بینای مدیریت شهری هستند که مشکلات شهری را از طریق سامانه ۱۳۷ شفاف و صادقانه منعکس می‌کنند و عوامل مدیریت شهری نیز وظیفه دارند در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به انجام آن اقدام نمایند.

گفتنی است این کارگاه آموزشی با موضوع یکپارچه سازی و ارتقای سامانه های مدیریت شهری و نظارت همگانی برگزار شد و در آن عناوین مختلف این سامانه ،نحوه تماس و ثبت پیام به شهروندان عزیز آموزش داده شد و درباره فواید و اهداف سامانه های مدیریت شهری توضیحات کامل ارائه شد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا